Štítky

auta (18) běh (34) beskydy (13) brusle (34) cukroví (11) divadlo (1) DIY (2) filmy (17) golf (1) hory (37) IT (68) jednokolka (1) kola (109) kolce (10) koloběžky (4) koncert (4) koně (1) létání (20) lezení (22) literatura (8) lodě (2) lyže (130) motorky (61) osobni (1) osobní (102) plavání (4) posilování (2) potraviny (27) příroda (8) recenze (3) recepty (62) sauna (1) squash (3) tanec (3) telefony (19) turistika (60) USA (58) vlaky (4) vysocina (3) wakeboarding (1) závod (1) závody (84) ZLM (66)

čtvrtek 26. července 2012

Ranní neklid na svratecké cyklostezce

26.7.2012, je 8 hodin ráno, mnozí ještě spí, já s Dášou a Radkem vyrazil inline brusle. Klasické místo startu, klasická trať, klasická vzdálenost 14km... Až na několik momentů klasika... :-) První moment, mokro pod stromy a hromada květů v aleji na ulici Jeneweinova... Klouzalo to tak, že jsme uvažovali nad zabalením bruslení, vážně humus. Druhý moment, čekal jsme prázdnou cyklostezku, špatný odhad. Ano lidi jedoucí do práce na kole se čekat dali, ale tolik inlinistů v nepříliš povedeném počasí takto brzy ráno? Krno překvapuje... Poslední moment, po té, co jsem se ztratil Dáši a Radkovi jsem se sám vracel k práci. Poměrně vysmátý jsem přepískl rychlost a všiml si trochu pozdě, že tu vracečku 40° na mokru vážně nevytočím. Brzdy, aha ty jsem dávno odmontoval... Nějaký nový zlozvyk z kolců mi zavelil: "Pluž!" Vážně blbej nápad, levá brusle mi uklouzla mimo asfalt do rozbahněného, v budoucnu, trávníku, už jsem se viděl na asfaltu, fuj! Naštěstí jsem divným poskakováním nabyl ztracené rovnováhy, ale zato jsem se řítil úplně do ... Však víte :-) Řešení situace jsem vymyslel kupodivu v okamžiku, no více času jsem ani neměl :-) Vyletěl jsem z asfaltu, pár kroků se proběhl bahnem a na konci tvrdě atakoval popundeklovou zeď :-) A zvítězil jsem, tedy za předpokladu, že pomineme ztráty na chráničích a bruslích :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat