Štítky

auta (18) běh (34) beskydy (13) brusle (34) cukroví (11) divadlo (1) DIY (2) filmy (17) golf (1) hory (37) IT (68) jednokolka (1) kola (109) kolce (10) koloběžky (4) koncert (4) koně (1) létání (20) lezení (22) literatura (8) lodě (2) lyže (130) motorky (61) osobni (1) osobní (102) plavání (4) posilování (2) potraviny (27) příroda (8) recenze (3) recepty (62) sauna (1) squash (3) tanec (3) telefony (19) turistika (60) USA (58) vlaky (4) vysocina (3) wakeboarding (1) závod (1) závody (84) ZLM (66)

sobota 21. července 2012

Sobotní relax 2

Po dopoledním relaxu jsem se pustil do toho odpoledního :-) 54km švih na kole mi asi nestačil a tak jsem si dal odpoledne s Jančou dalších 20km na kolcích. Teda já na kolcích, Janča na kole. Trasa byla zkrácená, NMNM-Maršovice-Rokytno-Penzion u Martina-Medlov-Fryšava-Vlachovice-NMNM. Janča byla natolik odvážná, že mi byla brzdou z kopce do Fryšavy, takže tentokráte jsem přišel o příhodu se stopkou... Podobně tak i na železničním přejezdu v NMNM, kde obvykle poskakuji jak splašený zajíc, aby mi nadobro nezůstalo nějaké kolečko v kolejišti :-) Tentokráte se to tedy obešlo bez zvláštních příhod a byla to jen příjemná dřina.

Nejraději bych zalezl do postele a spal, jenže česnek se sám nevyklidí, což znamená... Konec sobotních relaxů, konec sportování, začátek práce...


Žádné komentáře:

Okomentovat