Štítky

auta (18) běh (34) beskydy (13) brusle (34) cukroví (11) divadlo (1) DIY (2) filmy (17) golf (1) hory (37) IT (68) jednokolka (1) kola (109) kolce (10) koloběžky (4) koncert (4) koně (1) létání (20) lezení (22) literatura (8) lodě (2) lyže (130) motorky (61) osobni (1) osobní (102) plavání (4) posilování (2) potraviny (27) příroda (8) recenze (3) recepty (62) sauna (1) squash (3) tanec (3) telefony (19) turistika (60) USA (58) vlaky (4) vysocina (3) wakeboarding (1) závod (1) závody (84) ZLM (66)

neděle 1. července 2012

Well done 2

Jak začít, sobotní léčebnou kůru jsem započal odpoledním švihem v nesnesitelném pařáku, pokračoval jsem ve vymrzlém novoměstském kině a pár minut po návratu z něj, jsem opět vyrazil na švih. 29km dlouhej trip, měl být původně takovým vyklusáním, nicméně se proměnil v slušný úprk, při které jsem se luxusně vypotil, ten den minimálně podruhé. Z části za to mohl spolujezdec, kterého jsem opustil v půlce cesty a snažil se pokračovat loudavým tempem, to mi však dlouho nevydrželo, protože se probudil k životu telefon, ve kterém mi známý hlas oznámil, že kamarádi jsou ve městě a kde že to jsem já, Metaxa v Pohledci prý nečeká. No co: "Co tě nezabije, to ...", opřel jsem se do pedálů a dal pokouřit biku v několikakilometrovém kopci, no asi jsem si dával víc, než jsem měl, ale to bych asi nebyl já... Domů jsem dorazil na čas, kromě sprchy jsem si dal i luxusní večeři v podobě jahodo-vanilkového pudinku s čerstvě otrhanými jahodami, ještě teď se mi sbíhají sliny...

Žádné komentáře:

Okomentovat