Štítky

auta (18) běh (34) beskydy (13) brusle (34) cukroví (11) divadlo (1) DIY (2) filmy (17) golf (1) hory (37) IT (68) jednokolka (1) kola (109) kolce (10) koloběžky (4) koncert (4) koně (1) létání (20) lezení (22) literatura (8) lodě (2) lyže (130) motorky (61) osobni (1) osobní (102) plavání (4) posilování (2) potraviny (27) příroda (8) recenze (3) recepty (62) sauna (1) squash (3) tanec (3) telefony (19) turistika (60) USA (58) vlaky (4) vysocina (3) wakeboarding (1) závod (1) závody (84) ZLM (66)

pondělí 23. července 2012

Nečekaný let

23.7.2012 jsem přiletěl z práce a ještě než jsme vypnul motor, tak slyším pískání, ale nikdo nikde :-) Nakonec jsem za zády za plotem objevil Láďu, který zrovna vyrážel na kolo. No nenechal jsem se dlouho přemlouvat, ač jsem měl v plánu den bez sportu, rozhodl jsem se vyjet. Po nezbytném občerstvení, no vypisovat ho nebudu, bylo by to na delší dobu, než mi zabrala jeho konzumace, jsme se dali na cestu. Plán byl jednoduchý - Sněžné, Jimramov a zpět. Čekal jsem, že se Láďa bude šetřit, ale to jsem se šeredně mýlil, od začátku jsem za ním vlál jako prapor, asi bych neměl zmiňovat, že mám najeto 35x více kilometrů než on :-) Ze Sněžného na Jimramov jsme velkou část rovinatých úseků (ve skutečnosti jsou velice mírně z kopce) valili rychlostí větší než 40km/h a to není úplně nejmíň :-) Jediné štěstí bylo, že v Jimramově Láďa vytuhl a všechny velké kopce zpět jsme jeli na pohodu, jinak bych ho musel ocenit titulem skokan roku :-) Jen tak stranou, západ slunce na Vysočině je kouzelný...



















Žádné komentáře:

Okomentovat