Štítky

auta (18) běh (34) beskydy (13) brusle (34) cukroví (11) divadlo (1) DIY (2) filmy (17) golf (1) hory (37) IT (68) jednokolka (1) kola (109) kolce (10) koloběžky (4) koncert (4) koně (1) létání (20) lezení (22) literatura (8) lodě (2) lyže (130) motorky (61) osobni (1) osobní (102) plavání (4) posilování (2) potraviny (27) příroda (8) recenze (3) recepty (62) sauna (1) squash (3) tanec (3) telefony (19) turistika (60) USA (58) vlaky (4) vysocina (3) wakeboarding (1) závod (1) závody (84) ZLM (66)

úterý 3. července 2012

Manic Miner?

Žádné sentimentální návraty do minulosti se konat nebudou, slibuji, no maximálně tak do budoucnosti :-) Dnes jsem si vzpomněl na moudrá slova, na slova někoho, kdo mě neustále přivádí k smíchu... Jo abych se nezakecal, ty slova: "Někdy je dobré otočit se zpět a podívat se, jak věci zapadají do sebe a začínají dávat smysl", a taky doufám, že si ta moudrá osoba nikdy nepřečte moji dezinterpretaci vyřčených slov :-) Tento drobný poklesek však neubírá nic mé drobné radosti, kdy se pár na pohled neslučitelných věcí potkalo a začalo dávat smysl. Vše začalo zcela nevinně návštěvou     návratu do reality, zde jsem objevil luxusní video repase motoru, technikovo srdce zaplesá a nejen technikovo, příznivci klasiky jistě ocení hudební doprovod, znalci ho samozřejmě i poznají. No já se řadím pouze mezi občasné příznivce, tak jsem tiše zneužil Shazam, který mi prozradil, o jakou krásu se to jedná - In the Hall of the Mountain King od skladatele Edvarda Griega. A ne náhodou mi byla ta melodie hned povědomá, ano, Manic Miner z titulku... Krásně se to pospojovalo :-) A to nemluvím o tom, že pár počátečních tónů mi vzdáleně připomíná motiv March de la tulipe, otázkou pak zůstává jestli nejde již o slyšiny :-)



Žádné komentáře:

Okomentovat