Štítky

auta (18) běh (34) beskydy (13) brusle (34) cukroví (11) divadlo (1) DIY (2) filmy (17) golf (1) hory (37) IT (68) jednokolka (1) kola (109) kolce (10) koloběžky (4) koncert (4) koně (1) létání (20) lezení (22) literatura (8) lodě (2) lyže (130) motorky (61) osobni (1) osobní (102) plavání (4) posilování (2) potraviny (27) příroda (8) recenze (3) recepty (62) sauna (1) squash (3) tanec (3) telefony (19) turistika (60) USA (58) vlaky (4) vysocina (3) wakeboarding (1) závod (1) závody (84) ZLM (66)

čtvrtek 2. srpna 2012

Pyg-ma-lion <= 1-2-3/3-2-1 <= y/i

Drobná šifra v úvodu nemá příliš společného s tím, co tu napíšu. Tedy až na to prase, ke kterému jsem se dostal oslím můstkem přes mastný flek :-) Titulek měl spíše vypadat takto: "Jak se nestát mastným flekem", ale nemohl jsme si pomoci, když už jsem vymyslel tu přesmyčku, kterou má šanci pochopit jen málokdo. K těm několika větám mě inspirovala včerejší jízda na motorce, kdy se ze mě málem stal mastný flek. Auto stojící podélně vedle silnice se z ničeho nic rozjelo a poměrně úspěšně mě donutilo začít cvičit prvky vysoké pilotáže. Řidič se nejspíš nepodíval do zpětných zrcátek a pálil to přímo do mě. Naštěstí jsem ho včas uviděl, měl jsem dostatek prostoru a času na úhybný a akcelerační manévr, takže ani z pohledu nezúčastněného diváka by situace nevypadala nebezpečně, aspoň ne tak, jak by si zasloužila vypadat :-) A teď k tomu hlavnímu, jak zařídit, aby se z člověka nestal mastný flek.
  1. Vždy začněme u sebe :-) Stačí trochu zhubnout a pořádně cvičit, zbavit se téměř veškerého kožního tuku a pak z vás jistě mastný flek nebude... (trocha černého humoru nikdy neuškodí) :-)
  2. Naučit lidi, aby se aspoň při vjíždění na silnici dívali do zpětných zrcátek...

Žádné komentáře:

Okomentovat