Štítky

auta (18) běh (34) beskydy (13) brusle (34) cukroví (11) divadlo (1) DIY (2) filmy (17) golf (1) hory (37) IT (68) jednokolka (1) kola (109) kolce (10) koloběžky (4) koncert (4) koně (1) létání (20) lezení (22) literatura (8) lodě (2) lyže (130) motorky (61) osobni (1) osobní (102) plavání (4) posilování (2) potraviny (27) příroda (8) recenze (3) recepty (62) sauna (1) squash (3) tanec (3) telefony (19) turistika (60) USA (58) vlaky (4) vysocina (3) wakeboarding (1) závod (1) závody (84) ZLM (66)

pondělí 16. července 2012

Shower Day

Ještě není 7h ranní, já už sedím v práci a zvažuji, zda potřebuji po divokém letu do práce sprchu. Celé to vyřeší 30 shybů na hrazdě, ano, už ji potřebuji, tak to byla ta první....

10:35 - kluci a motivátorka v rekonvalescenci čekají spolu s hrazdou. Kdo nestanduje není ..., není co? A ono to je vlastně jedno. Dnes to má dlouhé době opět říz, 11 sérií, 178 shybů, ruce a plíce hledám opravdu marně :-) Tričko mám durch propocené, což je fajn, protože v tuto chvílí mám necelých 9 minut na 2km běh k zubařce. Druhá sprcha, tentokrát autosprcha...

Vběhnu do officu, obouvám ponožky a soukám se do mizerných bot, na zavazování teď opravdu není čas, jako Lola nebo dokonce Lolo běžím o život, ne, nebude to takové drama, běžím o zuby. První křižovatka mi poskytla pár vteřin na zavázání bot, jo teď to jde lépe. Kecám, nejde mi to lépe, tělo na hrazdě dostalo více než snese, asi dvakrát mám nepříjemný pocit, že jedu za limitem, pak však tělo pochopí, že když mysl nepovolí, tak musí poslouchat a bude makat. A mysl nepovolí...! 11:30 klepu na dveře zubní ordinace, dávám sestřičce kartičku pojišťovny a omlouvám se, že se ještě musím na chodbě převléci do druhého trika. Sestřička i zubařka na mě nevěřícně koukají, tak jim vysvětluji jak shybujeme na hrazdě a jak jsem běžel, a tak... Jo a třetí dnešní sprcha je za mnou...

Uvelebím se v křesle v domnění, že se dnes jen domluvíme na termínu opravy zubu na základě posouzení jeho poškození. Aha, omyl, má oblíbená zubařka má již v ruce vrtačku a já se začínám pořádně potit. Ale nikdy není tak zle, aby nemohlo být hůř... Pokud zub bude zlobit, tak přijde na řadu čištění kanálků a další milé techniky... Možná by mě to díky sladké neznalosti nechalo chladným, nebýt kolegy, který ráno v práci mluvil o třech dnech bez spánku způsobených bolavým zubem a nezapomněl zmínit jako bonus luxusně bolestivý zákrok - čištění kanálků... To už mám propocené i kalhoty a vážně vypadám jako bych lezl ze sprchy. Když jsem se vypotácel z ordinace, tak se obávám, že můj vzhled vyplašil nejednoho člověka v čekárně, zubařka asi bude mít dnes hodně volna... :-) BTW - její zákrok byl jako vždy bezbolestný, je velice ohleduplná a se zubní vrtačkou to vážně umí... Za čtvrtou sprchu nemůže bolest, nýbrž moje mysl...


Chvíli uvažuji, že bych se proběhl zpět do práce, ale nejistota, kolikže náhradních triček mám ještě v práci mě od tohoto kroku (a ne jednoho) zrazuje. Po návratu do práce mám okno, zdál se mi překrásný sen, bdělý sen, jen se mi úplně vykouřil z hlavy... Asi je čas na studenou sprchu. Pátá? Jdu na to...


[update 23:06] Asi bych těch sprch snesl ještě více, ale poslední byla až v 23h poté, co se mi podařilo zachránit černý rybíz metamorfováním na jednu z nejlepších marmelád vůbec - za studena připravovanou černorybízovou marmeládu. BTW aby ta sprcha měla smysl, tak jsem si říkal, že si zase zacvičím, ale pravá ruka zklamala :( Shyby zvládá, ještě jsem aspoň 10 večer přidal, ale na klikování to není, neunese mě...





Žádné komentáře:

Okomentovat