Štítky

auta (18) běh (34) beskydy (13) brusle (34) cukroví (11) divadlo (1) DIY (2) filmy (17) golf (1) hory (37) IT (68) jednokolka (1) kola (109) kolce (10) koloběžky (4) koncert (4) koně (1) létání (20) lezení (22) literatura (8) lodě (2) lyže (130) motorky (61) osobni (1) osobní (102) plavání (4) posilování (2) potraviny (27) příroda (8) recenze (3) recepty (62) sauna (1) squash (3) tanec (3) telefony (19) turistika (60) USA (58) vlaky (4) vysocina (3) wakeboarding (1) závod (1) závody (84) ZLM (66)

středa 11. července 2012

Biky, houby, smaženice, těstoviny

11.7.2012 jsem byl již slušně vyřízený z kolců a ze shybů, přesto když se ozvala Janča, že bychom mohli vyrazit na kolo, tak jsem nebyl proti. Domluvili jsme se na lehkou a krátkou vyjížďku a to mi přesně vyhovovalo po náročném dni. Mazaně jsem si přibalil tašku na houby a vyrazili jsme za Zubří do nedalekých lesů. Houbaři amatéři, rozumějte "já", mají možnost sbírat na Vysočině v těchto chvílích růžovky, které však nejsou schopni rozeznat a nebo něčí uši, které jsou schopni rozpoznat, nicméně je zase nejsou schopni nalézt. Teď mě asi houbová víla vytahá za uši :-)  21km na kole a něco málo pěšky, půlka tašky růžovek (snad), to je zúčtování dnešní projížďky...

Po projížďce jsem se logicky vydal ihned do kuchyně a připravil si růžovkovou smaženici, ta ale byla... Zároveň jsem se dal do kuchtění těstovin, které jsem podezřele dlouho neměl k obědu, snad více než týden! Je pravda, že když jsem u toho začal ještě ohřívat polévku, tak jsme objevil nečekaný deficit končetin :-) ale co naplat...

Tak, co zbývá? Kliky! Juchůůůů!









Žádné komentáře:

Okomentovat