Štítky

auta (18) běh (34) beskydy (13) brusle (34) cukroví (11) divadlo (1) DIY (2) filmy (17) golf (1) hory (37) IT (68) jednokolka (1) kola (109) kolce (10) koloběžky (4) koncert (4) koně (1) létání (20) lezení (22) literatura (8) lodě (2) lyže (130) motorky (61) osobni (1) osobní (102) plavání (4) posilování (2) potraviny (27) příroda (8) recenze (3) recepty (62) sauna (1) squash (3) tanec (3) telefony (19) turistika (60) USA (58) vlaky (4) vysocina (3) wakeboarding (1) závod (1) závody (84) ZLM (66)

pátek 20. července 2012

Dny plné smíchu

Čtvrtek, pro mě vlastně středa, se ukázal být dalším dokonalým dnem. No dobře, pár detailů je třeba zamést pod koberec, jako třeba to, že si tělo vstává úplně s klidem v naučený čas a nebere v potaz to, že může spát o 2h déle, i když samo dobře ví, že to potřebuje - WTH? Ale jeho problém, smích nepřechází :-) Ráno bylo dokonalé, na slunci 30°C, přede mnou výlet na mašině, pak let po dálnici a nakonec práce, stále úsměv od ucha k uchu. V práci je čím dál tím lépe, proč vůbec odcházím? Radostný příchod, na který za nedlouho navázala veselá hrazda. Pak jsem si na vypůjčeném kole dal 21km dlouhý sprint po Krně, lehce si zazávodil s žiletkářem a v mohutném slejváku se vrátil zpět do práce, světe div se, já v bouřce vysmátej jak lečo. Na řadu pak přišel luxusní oběd. Správně bych měl mluvit o zákusku, ale pak nevím jak bych měl nazývat svůj jakože oběd :-) Eternity nám do práce donesla dokonalé borůvkové knedlíky a k tomu přirozeně patřilo i příjemné posezení v kuchyňce... Na skvostný konec pracovní doby navázal let domů a další hodování. Řádně posilněn jsem k večeru vyrazil rozhýbávat potlučenou ruku na kolceLuxusní projížďka, po které následovalo další posilnění a hlavně náprava dehydratace, proč jen to dělám... Večer jsem zahájil letem na hrazdě, ne, do veletoče jsem se ještě nepustil, ale i ten pád s hrazdou byl celkem odvaz, při kterém mě smích neopustil... Luxusní den :-)



Žádné komentáře:

Okomentovat