Štítky

auta (18) běh (34) beskydy (13) brusle (34) cukroví (11) divadlo (1) DIY (2) filmy (17) golf (1) hory (37) IT (68) jednokolka (1) kola (109) kolce (10) koloběžky (4) koncert (4) koně (1) létání (20) lezení (22) literatura (8) lodě (2) lyže (130) motorky (61) osobni (1) osobní (102) plavání (4) posilování (2) potraviny (27) příroda (8) recenze (3) recepty (62) sauna (1) squash (3) tanec (3) telefony (19) turistika (60) USA (58) vlaky (4) vysocina (3) wakeboarding (1) závod (1) závody (84) ZLM (66)

neděle 22. července 2012

Tupé hole, brzy mě čeká pole

V sobotu jsem kolce ošidil, a tak jsem to chtěl v neděli aspoň trochu vykompenzovat, proto jsem dal okruh přes Sněžné + drobné motání u Ski Hotelu, celkem 31km. Skoro by se chtělo říct, že šlo klasicky o parádní makačku bez zvláštních událostí. Jediné co mě poněkud znervózňuje jsou tvrdokovové hroty holí a konec konců i rukavičky běžeckých holí. Ty hroty, které jsem první dvě jízdy vynášel do nebes, jak se s chutí zakusují do asfaltu a člověk se zcela bezpečně odrazí, se celkem rychle ztupily. Jako by na ně dopadl stín osudu, který je schopen otupit zcela vše :-) Po 100km na kolcích byla nejistota odrazu již poměrně zřejmá a dnes jsem si musel dávat obzvláště pozor, abych při některém uklouznutí hrotů neleštil asfalt. Čímpak se asi tvrdokov brousí? :-) Asi bych to měl brzy zjistit a rychle si něco obstarat. A ty rukavičky, kapitola sama pro sebe... Asi nejsou designované na asfaltové využití, kde všechno vybavení, přirozeně i člověk, dostávají slušně na frak. Asfalt není sníh a všechny rázy vzniklé při odrazu musí tlumit buď člověk nebo jiná součást vybavení, v tomto případě rukavičky holí, které vypadají jako by zažily 10 zimních sezón.



Žádné komentáře:

Okomentovat