Štítky

auta (18) běh (34) beskydy (13) brusle (34) cukroví (11) divadlo (1) DIY (2) filmy (17) golf (1) hory (37) IT (68) jednokolka (1) kola (109) kolce (10) koloběžky (4) koncert (4) koně (1) létání (20) lezení (22) literatura (8) lodě (2) lyže (130) motorky (61) osobni (1) osobní (102) plavání (4) posilování (2) potraviny (27) příroda (8) recenze (3) recepty (62) sauna (1) squash (3) tanec (3) telefony (19) turistika (60) USA (58) vlaky (4) vysocina (3) wakeboarding (1) závod (1) závody (84) ZLM (66)

pondělí 2. července 2012

Dovolená v plném proudu, nebo v háji?

I v pondělí pokračuje moje dovolená, chtěl jsem spát celé dopoledne, jak naivní, ráno mě probouzí rachot z vedlejšího pokoje, co naplat bude se vstávat... Zdá se, že nemoci se nezbavím, bodejť by taky jo, když jsem ležení v posteli vyměnil za neustálý pohyb. Je mi blbě, nemám ovesné vločky, nemám prášky, zdá se, že mě čeká výlet na nákup. Nedávno jsem tvrdil, že do obchodu za rohem jezdím výhradně autem, dnes si beru kolo, no kolo, PVTM, čímž ze svého předešlého tvrzení učiním lež. Není to vtipné?, čin v budoucnosti svým způsobem ovlivní minulost, z pravdy udělá lež... Proč však chci vytvářet lež, když nade vše miluji pravdu, to mi samotnému nějak uniká... A tak sedám na PVTM a po pár metrech zjišťuji, s radostí, že jedu po prázdném kole, ale což, na to jsem už zvyklý, do obchodu a zpět to zvládnu s přehledem :-) Doma si vzpomínám, že ještě v pátek jsem přemýšlel o možnosti zápisu do Guinessovy knihy rekordů, ale až teprve dnes jsem si příslušný rekord našel a nezbývá mi, než poslat k čertu všechny prazvláštní nemocí obdarované... měsíc? no to je snad už trošku moc, ne? Defekt zadního kola mi byl inspirací pro hledání dalšího rekordu, v jízdě na píchlém kole, ale ten jsem bohužel nenašel, a i kdyby, beztak existuje nějaký blázen, který pro zápis svého jména do nějaké bláznivé knihy objel s píchlými koly celou Zemi :-) A tak jsem Internet nechal Internetem a dal si báječnou vločkovou snídani následovanou léčebnou kůrou. Po 10 hodině jsem si vzpomněl na další fail, zapomněl jsem na registraci na Jizerskou 50, jako na smrt.... Snažil jsem se napravit to, co jsem pokazil, ale v půlce registrace jsem se na ni vykašlal úplně... Ne, neznamená to, že příští rok nepojedu, to rozhodně ne, ale teď na to kašlu. Proč mi to dělají složitější, než to musí být, ještě před týdnem jsem chtěl startovné i parkovací místo, teď, když mi začátek registrace utekl, jsem si myslel, že parkovací místo nebude a bude klid, no není... Jak mám vědět, že budu potřebovat parkovací místo, když nevím zda neseženu ubytování v Bedřichově? Tak dobrá, začnu od toho ubytování, no ale jak mám hledat ubytování, když jsem nezačal zjišťovat, zda někoho neukecám na Jizerku? Tak dobře, začnu někoho ukecávat, ale to bude už parkoviště pryč, no a ubytování v Bedřichově bude v háji beztak celý rok dopředu... Tak jak? No kašlu na to :-) Dovolená je v háji, pojedu do práce. Není nad to mít absťák po 3 dnech mimo zaměstnání :-) A třeba si dovezu ten zapomenutý mobil, na který se mi bude zítra snažit dovolat PPLka, že pro mě má vysněné tvrdokovové hroty a vázání, když budu lítat někde po lese... Možná bych si mohl rozchodit na novém firemním počítači synchronizaci kalendářů a třeba by mi přestaly utíkat důležité události... A další rána, tak moc jsem se těšil na první letošní houbový oběd, tedy první z vlastnoručně nasbíraných hub, a oni mi umřely v lednici... Krásné růžovky, ke kterým jsem získal hluboký citový vztah, růžovky s jahodovou příchutí... No růžovkami by se staly klidně i Mochomůrky panterové díky těm jahodám :-) ale to řešit nebudeme. A sója je taky jídlo... No po tom obědě musím říct, že recept uvedený na sáčku je více tragický než já sám se svými těstovinami :-) Osolená voda je zbytečnost, masox je zbytečnost a doba vaření je silně poddimenzovaná... Ale co i nedovařená sója nebyla špatná, tedy díky ostrému kečupu... A kašlu na nemoc, zítra jdu k doktorce, možná nebude od věci test na boreliózu, kdo ví?


Žádné komentáře:

Okomentovat