Štítky

auta (18) běh (34) beskydy (13) brusle (34) cukroví (11) divadlo (1) DIY (2) filmy (17) golf (1) hory (37) IT (68) jednokolka (1) kola (109) kolce (10) koloběžky (4) koncert (4) koně (1) létání (20) lezení (22) literatura (8) lodě (2) lyže (130) motorky (61) osobni (1) osobní (102) plavání (4) posilování (2) potraviny (27) příroda (8) recenze (3) recepty (62) sauna (1) squash (3) tanec (3) telefony (19) turistika (60) USA (58) vlaky (4) vysocina (3) wakeboarding (1) závod (1) závody (84) ZLM (66)

pátek 13. července 2012

Silné zážitky, krátké noci

Včerejší zážitky byly vážně silné. Do postele jsem se dostal zbitý ve 12h, probudil jsem se v 4:30 bolestí, jo tak to si nepamatuji, kdy se mi to stalo naposledy. Rozhodl jsme se vstát, napít se a najíst se :-) Po té, co jsem se opřel o pravou ruku, která mě probudila, se mi zatmělo před očima a měl jsem co dělat, abych zůstal při vědomí. Neskutečná bolest ramene, ano ramene, to mě ale přeci včera vůbec nebolelo... Doploužil jsem se do kuchyně, zde se rychle posadil, napil a najedl... Nakonec se mi na necelou hodinu podařilo ještě usnout, v 5:30 se situace opakovala, asi tak 5x. Zajímavý zážitek, naposledy se mi udělalo zle při pohledu do zrcadla :-) Tak krásně zelený jsem dlouho nebyl, jako bych chytil zelenku :-) Do kupy mě dal až kamarád Ibuprofen... 3x sláva! I přesto jsem byl rád, že jsem při včerejší cestě na mašině promokl až na kost, mokré oblečení a boty mi zabránili zkusit jednoruč dojet na mašině do práce :-) No co si budeme povídat, i cesta autem nebyla žádný med - prokleté řazení...


Žádné komentáře:

Okomentovat