Štítky

auta (18) běh (34) beskydy (13) brusle (34) cukroví (11) divadlo (1) DIY (2) filmy (17) golf (1) hory (37) IT (68) jednokolka (1) kola (109) kolce (10) koloběžky (4) koncert (4) koně (1) létání (20) lezení (22) literatura (8) lodě (2) lyže (130) motorky (61) osobni (1) osobní (102) plavání (4) posilování (2) potraviny (27) příroda (8) recenze (3) recepty (62) sauna (1) squash (3) tanec (3) telefony (19) turistika (60) USA (58) vlaky (4) vysocina (3) wakeboarding (1) závod (1) závody (84) ZLM (66)

pondělí 23. července 2012

Útěk před jezevčíkem

Zcela netradičně jsem dnes vyrazil do centra Krna. Po cestě jsem chvílemi běžel, jak jinak taky :-) Když jsem se blížil křižovatce Nové Sady a Hybešova, tak jsem se opět dal do běhu, abych stihl zelenou na přechodu. V tu chvíli z tržnice "Malá Amerika" vyrazil malý jezevčík, snad ještě štěně a šel po mně. Vzhledem k tomu, že jsem jen klusal, tak mi úspěšně stačil. Celé to muselo vypadat poměrně komicky, asi jsem vypadal, že utíkám právě před tím jezevčíkem... :-) Ale sranda to byla jen do doby, než mi začal olizovat nohavice, to jsem se začal obávat, kdypak si asi kousne do lýtka. A tak jsem začal zakopávat paty, abych mu to trochu ztížil :-) Ano, v tuto chvíli jsem už utíkal před jezevčíkem a ne na zelenou. Jen jsem zapomněl přidat, takže se mě stále držel jako klíště :-) Nechtěl jsem mu ublížit, byl takový roztomilý a ztřeštěný, proto jsem nad ním začal opatrně mávat firemním baťohem. To už zabralo, chudáček se vyděsil a zastavil, já v klidu doklusal na zelenou, spočítal rozesmáté přihlížející mého úprku a v klidu pokračoval na město...





Žádné komentáře:

Okomentovat