Štítky

auta (18) běh (34) beskydy (13) brusle (34) cukroví (11) divadlo (1) DIY (2) filmy (17) golf (1) hory (37) IT (68) jednokolka (1) kola (109) kolce (10) koloběžky (4) koncert (4) koně (1) létání (20) lezení (22) literatura (8) lodě (2) lyže (130) motorky (61) osobni (1) osobní (102) plavání (4) posilování (2) potraviny (27) příroda (8) recenze (3) recepty (62) sauna (1) squash (3) tanec (3) telefony (19) turistika (60) USA (58) vlaky (4) vysocina (3) wakeboarding (1) závod (1) závody (84) ZLM (66)

čtvrtek 5. července 2012

Cvičíš, necvičím, necvičíme

Sladká noc plná snů o tom, jak mě bolí každé přetočení na záda se ráno proměnila v nemilou skutečnost. Proud ranních myšlenek proplouvá jak ponorná řeka skrytými zákoutími mého mozku, no posuďte sami - vzpomněl jsme si na geniálního Zdeňka Štěpánka, kterak v roli Mikuláše Dačického z Heslova, v kostýmní komedii Cech Panen Kutnohorských, pronáší nádhernou větu: "Pařez zůstane pařezem a vůl...", jo tak nějak se cítím... Jen pro jistotu, sebeupálení je výsledkem mého včerejšího bikování a zdá se, že zrovna neplatilo rčení: "Kam nechodí slunce, tam chodí lékař" :-) Ale co, mohu krom chodící reklamy otestovat přípravky po opalování, teď bych potřeboval kérku na záda - dva ostnaté dráty, které by záda rozdělila na tři oblasti, na každé bych mohl vyzkoušet jeden z přípravků, taková sebeoběť vědě... :-) Ale dost bylo vtipkování, připravil jsem se o dnešní švih, dres na zádech asi dlouho nesnesu a slunce jak by smet... A to jsem měl v plánu vyrazit k mystickému kostelíku ve Vítochově s cílem nasbírat luxusní momentky... Ale kdo ví, třeba ještě změním plány :-) S pocitem válečného invalidy se však chystám k velkému comebacku ke čtení, počítač zahodím do žita, na cvičení se nejspíše vykašlu, ono naplněné puchýře potem nebudou příliš příjemné, tak se zkusím nezpotit...

[update] Když už se člověk rozhodne dát auto do kupy, tak se mu do cesty staví jedna překážka za druhou. Blbé dofoukání rezervy (ostatní kola netřeba kontrolovat, z důvodu kritičnosti jejich huštění to dělám dostatečně často :-), na první benzínce nefunguje kompresor, druhá je obsazená asi 10 přívrženci hnutí "za svobodu Stadionu(ů)" :-) než se dohadovat s drsnými motorkáři, ať přeparkují jejich motopark, tak jsem to raději vzal na třetí benzínku, no nebýt nefunkčního manometru (to zas tak nevadí, na benzínkách se jim nikdy nedá věřit, pravidelně kalibrovaný vlastní je jistotou....) a hlavně ucházejícího vzduchu na všech spojích hadice, tak bych byl možná spokojenější, nicméně rezerva je dohuštěna. Hustý ovšem bylo, že vana na rezervu byla z půlky plná vody, až já zjistím odkud se tam bere... Díky vám, divoké bouřky, suším... Konečně jsem se také dostal k výměně stěrače, který jsem ztratil v zimě, to byla také fajn příhoda :-) No i okna jsem zvládl na benzínce ošmudlat, ale stejně to asi zkusím znovu a lépe... Skoro bych nejraději vyměnil i ten klíňák, ale to by pak bylo nuda, mít mnohem větší jistotu, že nepraskne :-) Atak se asi jen uchýlím k doplnění nezbytných náplní a drobné očistě....

[update] Poledne se blíží v jedové chýši... Více něž 28°C, ideální čas zapadnout k plotně... Už se nemohu dočkat, sliny se mi sbíhají, vařené vepřové a chléb se solí... No dobře nezní do příliš gurmánsky, ale ta chuť bude jistě luxusní...

[update] Je velmi zajímavé, že když se snažím v pátek ve státní svátek těsně před polednem dovolat na jeden  obecní úřad, že se mi to vůbec nedaří. Přemýšlím, kde již zvědavost překračuje hranici neslušnosti - mám otravovat starostu, případně místostarostku na soukromých mobilech? :-) Asi jim dopřeji klidný oběd a svojí zvědavostí oblažím některý Internetový vyhledávač...

[update] Rada pro všechny chlapy v kuchyni. Pokud se tváříte, že něco vytváříte, tak nikdy, ale oparvdu nikdy si nehrajte s buzolou, byť byste ztatili směr při cestě od ledničky ke dřezu. Nedopadá to dobře :D

[update] V půlce mytí nádobí si tak matně vzpomínám, že 16h vyprané prádlo se samo nepověsí :(

[update] Na nezpocení jsem se dávno vykašlal, kliky byly a teď už jen přemýšlím, kdy vyrazím na bike a taky v čem, když jsem prádlo právě pověsil :-)

[update] Od 16h výstraha před bouřkami? WTH? Že by vážně kolo nebylo...?


[update] Ale bylo, sice jen 12km, ale ta vůně byla luxusní.


[update] Škoda, že rychle a jistě končí sezona jahod, čím se budu krmit po návratech z kola? Ředkvičky jsou dávno pryč, teď utečou jahody, a než přijdou papriky, tak co budu jíst červeného? Na ty růže chuť vážně nemám :-)

[update] Teď přežít studenou sprchu a hurá na prohlížení fotek z dovolené za kamarády, pak už mě čeká práce a nic než práce...

[update] Fotky za mnou, stejně jako několik večeří, 150 kliků apod. Jen ta mizerná bouřka neměla přijít, kdy asi udělám to auto? A proč se tu již 5min rozčiluji nad bouřkou, zatímco mi už 5min mokne na balkoně zpožděně pověšené prádlo :-)

[update] Zdolal jsem 200 a už dávno jsem měl spát, tak to jdu zkusit :-)




Žádné komentáře:

Okomentovat