Štítky

auta (18) běh (34) beskydy (13) brusle (34) cukroví (11) divadlo (1) DIY (2) filmy (17) golf (1) hory (37) IT (68) jednokolka (1) kola (109) kolce (10) koloběžky (4) koncert (4) koně (1) létání (20) lezení (22) literatura (8) lodě (2) lyže (130) motorky (61) osobni (1) osobní (102) plavání (4) posilování (2) potraviny (27) příroda (8) recenze (3) recepty (62) sauna (1) squash (3) tanec (3) telefony (19) turistika (60) USA (58) vlaky (4) vysocina (3) wakeboarding (1) závod (1) závody (84) ZLM (66)

úterý 10. července 2012

Kolce poprvé...

Je to tady :-) Poprvé jsem se postavil na kolce a je to supééééééééér. Tedy ne zase tolik, že bych se přestal těšit na zimu, ale to by mi stejně nikdo nevěřil :-) Kolce mi daly možnost opět si připomenout jak se po zimě lehce přechází k jakémukoliv sportu a naopak na začátku zimy tak těžce z jakéhokoliv sportu na běžky :-) Běžky jsou jednoduše největší zápřah pro lidské tělo, stačí si dát pár set metrů soupaž do mírného kopce a nezbude vám, než se poohlédnout po návodu k pulzáku, abyste zjistili zda nestrháte stupnici :-) Jsem rád, že jsem si pořídil tréninkovou variantu kolečkových lyží, která je dostatečně pomalá, zvlášť máte-li možnost porovnávat s inline bruslemi se stejně velkými kolečky. To je přirozeně výhoda, nezapomínejte, že jde o pekelné nářadí, na kterém se téměř nedá brzdit/zastavit... První vyjížďka nebyla delší než 4km, ale i tak jsem si to báječně užil. Pro další vyjížďky bude sice třeba vyléčit nářadí z dětských nemocí - levá lyže zatáčí lehce doprava a tvrdokovový hrot levé hole se jednoduše protočil tam, kam neměl...


Žádné komentáře:

Okomentovat