Štítky

auta (18) běh (34) beskydy (13) brusle (34) cukroví (11) divadlo (1) DIY (2) filmy (17) golf (1) hory (37) IT (68) jednokolka (1) kola (109) kolce (10) koloběžky (4) koncert (4) koně (1) létání (20) lezení (22) literatura (8) lodě (2) lyže (130) motorky (61) osobni (1) osobní (102) plavání (4) posilování (2) potraviny (27) příroda (8) recenze (3) recepty (62) sauna (1) squash (3) tanec (3) telefony (19) turistika (60) USA (58) vlaky (4) vysocina (3) wakeboarding (1) závod (1) závody (84) ZLM (66)

čtvrtek 19. července 2012

Hlaďák na kolcích

Je to skoro týden, co jsem se lehce rozsekal na kolcích. Ruka stále trochu zlobí, třeba kliky téměř nehrozí :( Tento týden jsem ale zaslechl, že nejlepší rekonvalescence je pořádně to rozhýbat :) Tato teorie se mi vážně zalíbila a proto jsem dnes s radostí vyrazil. Trasa byla jasná, 30km sprint z NMNM přes Maršovice, Rokytno, Kuklík, Sněžné, Krátkou, Kadov, Fryšavu, Tři Studně, Vlachovice a zpět... Sprint? To jsem si zase zapřeháněl :-) Ploužení to bylo..., přece jenom málo spánku, 225km na motorce, pár kliků, téměř 200 shybů udělají s člověkem své :( No pak asi nepřekvapí, že jsem v necelé půlce trati pěkně rupnul, luxusní hlaďák... Když mi "pan biker" vypráví, jaký průšvih je, když člověku dojde v kopcích na silničce a on nemá kam podřadit, tak to nezažil rupnutí na skateových kolcích. Největší problém je, že s docházejícími silami jde k šípku technika, což se dá přežít na běžkách na sněhu, ale na asfaltu? No už vím jak to chutná, nechutná! Ale ono je o vlastně fajn, když toto víte, tak je vám jasné, že se musíte zmáčknout, co to dá a vydolovat ze sebe dostatek sil na soustředění, techniku a přirozeně na samotnou jízdu :-) Paráda! Dneska jsem se vyždímal jak by to ani ždímačka nedokázala. Přes výživné vyčerpání jsem zažil pár vtipných chvilek. Občas si tak říkám, zda jsou všichni lidi na Vysočině takoví odborníci přes techniku jízdy na kolcích, koukají na mě jako bych to dělal úplně špatně, nebo že by snad neviděli na zdejších kopcích lyžaře na kolcích? Tak či tak mi přišlo směšné, jak např. celá zahrádka penzionu Klokočí v Kadově lehce ztichla zatímco jsem se kolem nich projížděl a na mě upřela hromada užaslých pohledů... :-) Když už jsem se vracel do NMNM a valil z kopce u nemocnice, tak jsem se zamýšlel, jak moc pro mě platí ta zákazová značka upravující maximální rychlost na 30km/h. Mám takovou drobnou obavu, že jsem jel mnohem rychleji, nicméně jak jsem měl zjistit, jakou rychlostí jedu? A hlavně, jak bych měl asi zpomalit? :D



Žádné komentáře:

Okomentovat