Štítky

auta (18) běh (34) beskydy (13) brusle (34) cukroví (11) divadlo (1) DIY (2) filmy (17) golf (1) hory (37) IT (68) jednokolka (1) kola (109) kolce (10) koloběžky (4) koncert (4) koně (1) létání (20) lezení (22) literatura (8) lodě (2) lyže (130) motorky (61) osobni (1) osobní (102) plavání (4) posilování (2) potraviny (27) příroda (8) recenze (3) recepty (62) sauna (1) squash (3) tanec (3) telefony (19) turistika (60) USA (58) vlaky (4) vysocina (3) wakeboarding (1) závod (1) závody (84) ZLM (66)

čtvrtek 5. července 2012

Svátek? Matek? Pátek? Zámek? Zmatek?

Asi ten zmatek...

Ráno probouzím chudinku Pestřence, pak u několika tradičních snídaní serfuji a oblíbený http://www.bikerumor.com/ mi zavdává příčinu na přemýšlení o dalším postu, který si vážně nemohu nechat ujít... A opět to zpropadené čekání :-) které si zpestřuji muzikou, jak příjemné... tedy až na to zeslabování a zesilování. Mezitím si dávám denní příděl cvičení, 100 leh-sedů celkem ještě šlo, ale těch 50 kliků byla velká fuška, ruce asi včera drsně diktovaly :-) A zatímco sepisuji tyto řádky, tak jsem přešel na jiný hudební žánr, který mi YT okořenilo reklamou, no už jsem chtěl začít prskat, ale další spot od T-Mobilu - Motorkáři: Dalibor mě nadlouho rozsekal... Během dne jsem si neudělal radost, narychlo jsem si švihl "Velký letní test - 100 otázek Magazínu Dnes"... nesnáším průměrnost a nejvíce svojí vlastní! O důvod více na sobě začít drsně makat a HLAVNĚ NIKDY NEPŘESTAT! Aspoň, že těch 69% je zajímavé číslo ;-) Z grafomanských výlevů mě telefonem na chvíli vyrušil otrávený "pan biker", kterému se vyloženě nechtělo na bike, zdá se, že doufal, že mu dám za pravdu a nikam se nepojede... Což o to, nohy necítím, koleno v háji, ruce v druhém háji, dusno, vedro - mělo by to smysl, ale "My jsme řekli - NE!" Už si vykám? :-) Čím horší počasí, čím větší zátěž, čím více pláče a naříkání, čím hlouběji dopadnu.... tím budu spokojenější. Bábovky si dávaj :-D Přemýšlím, jak se mohlo stát, že jsem zapomněl na luxusní oběd - guláš s hlívou ústřičnou a pak hléb s máslem, solí a vajíčky na tvrdo ...skoro jsem z toho byl na měkko :-) Ale teď už konec blbých keců, biker je téměř za dveřmi... Jo těch dalších 50 kliků jsem zvládl ještě před odjezdem, na večer už zbývá jen další 100 :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat