Štítky

auta (18) běh (34) beskydy (13) brusle (34) cukroví (11) divadlo (1) DIY (2) filmy (17) golf (1) hory (37) IT (68) jednokolka (1) kola (109) kolce (10) koloběžky (4) koncert (4) koně (1) létání (20) lezení (22) literatura (8) lodě (2) lyže (130) motorky (61) osobni (1) osobní (102) plavání (4) posilování (2) potraviny (27) příroda (8) recenze (3) recepty (62) sauna (1) squash (3) tanec (3) telefony (19) turistika (60) USA (58) vlaky (4) vysocina (3) wakeboarding (1) závod (1) závody (84) ZLM (66)

neděle 3. srpna 2014

Richmondské zápisky, díl 6, 2.8.2014, o tom co je zjevné a o tom co není

Kontakt (zejména šatního ramínka) se sprinklerem způsobí potopu, když jedete v odbočovací pruhu - odbočte a další desítky skvělých a neočekávaných rad, tak to jsou státy...


V této podivuhodné zemi jsem se během pátečního večera konečně rozhodl navštívit hotelovou posilovnu, o které jsem se zmínil, že na posilování moc není. Na svém tvrzení tentokráte nic neměním, posilovna není zkrátka pro mě. První co mi padlo pod ruku a dokonce i pod nohu byl eliptický trenažer, nastavil jsem stupeň obtížnosti na 20 (z 20, jak jinak také u mě, že? :-)) a málem ho nerozhýbal :-) Po 400m jsem myslel, že mě odnesou nohama napřed... Vyloženě jsem zamachroval před tou černoškou, která se usadila v rohu posilovny a jen tak koukala :-) Asi tak po čtvrthodině rozdýchávání a přemlouvání sama sebe ať ještě neodcházím, že čtyři minuty v posilovně, z nichž jsem se hýbal 30s nejsou k ničemu jsem se odhodlal skočit na běžící pás. No to vám povím, rodeo hadra... Tentokráte jsem byl mnohem opatrnější a rychlost zvyšoval postupně, začal jsem asi na 8 mílích za hodinu a dost dlouho mi trvalo než jsem došel k číslici 12,5, přes kterou nejel vlak ani Sabelell. Postupně jsem se probojovával k naprostému odpadnutí, už jsem pomalu hledat na telefonu 112ctku. Navíc jsem zjistil, že slečna sedící v rohu místnosti rozhodně neobdivuje mé pokusy o strhání běžeckého trenažeru a dokonce ani nejrychleji vypučené břicho na světě, které by si zasloužilo zápis do Guinessovky, nýbrž že čeká na uvolnění bazénu ve vedlejší místnosti :-) Dvaceti librové činky jsem už jen tak poškádlil a raději se jich okamžitě zbavil, aby mi nespadly třeba na nohu. Taktéž těch deset kliků jsem dělal pod svícnem, tedy v největší tmě, aby se mi nikdo nesmál...

V sobotu večer po návratu z prvního richmondského výletu (o něm v separátním dílu, který bude následovat) jsem si vlezl do postele, udělal skoro kilo zeleninového salátu a v klidu se u televize navečeřel. Byť jsem byl po celodenňáku unavený jako otrok na galéře, tak jsem v sobě objevil zvrhlou touhu jít si zacvičit. Touha o to zvrhlejší, že jsem si včera nasadil ATB a spíše bych měl ležet než bušit. Ale co, 22:30 jsem naběhl do posilky, vykašlal jsem se na své extrémní nápady, zvolil rozumné zatížení a dal si pár minut na eliptickém trenažeru, ještě více minut na běžeckém pásu a celé jsem to zaklopil pár kliky. Srandovní bylo, že jsem si říkal jaký budu mít večer klid, ve skutečnosti se záhy za mými zády objevila v bazénu tři děvčata. Posilovna a bazén jsou odděleny pouze tenkou stěnou s třemi okny, skrze které je možno prostřednictvím zrcadlové stěny velice dobře sledovat dění v bazénu a tedy i tu usměvavou černo-bílo-černou sešlost ;-) Cvičení jsem díky tomu zakončil mnohem dříve neboť jsem byl nějaký rozptýlený a navíc naplněný touhou jít si zaplavat :-) No a proto jsem šel spát ;-)

Následujícího dne ráno, tedy v neděli, jsem se probudil úplně koženej a přesto jsem šel zase na chvíli cvičit, tedy přirozeně až po obligátní snídani. Ještě chvíli a přivyknu si na tento podivný způsob života, nejprve extrakalorická snídaně plná cukrů a chemie a následně mučení se v posilce (no dobře, tomu mému flákání s koukáním na ženské se vážně nedá říkat mučení, to jsem si hodně zapřeháněl :-)).


Žádné komentáře:

Okomentovat