Štítky

auta (18) běh (34) beskydy (13) brusle (34) cukroví (11) divadlo (1) DIY (2) filmy (17) golf (1) hory (37) IT (68) jednokolka (1) kola (109) kolce (10) koloběžky (4) koncert (4) koně (1) létání (20) lezení (22) literatura (8) lodě (2) lyže (130) motorky (61) osobni (1) osobní (102) plavání (4) posilování (2) potraviny (27) příroda (8) recenze (3) recepty (62) sauna (1) squash (3) tanec (3) telefony (19) turistika (60) USA (58) vlaky (4) vysocina (3) wakeboarding (1) závod (1) závody (84) ZLM (66)

úterý 12. srpna 2014

Richmondské zápisky, díl 16, 12.8.2014, zmýlená neplatí

Někdy mám pocit, že bych se měl zamyslet nad svými omyly, zda se třeba nemýlím příliš často, jenže to bych se nejspíše měl zamyslet i nad svým zapomínáním. Naštěstí však obvykle zapomenu na to, že bych se měl nad něčím zamyslet :-) A přemýšlím nad něčím úplně jiným :-) Na světě je přeci tolik věcí, o kterých se dá přemýšlet...

V čem jsem se mýlil:
  • Mýlil jsem se s počasím, ne ani celodenní déšť nevyhnal otravné dusno z Richmondu.
  • Mýlil jsem ohledně ceny, kterou zaplatím za boty, takže jsem vyhodil pár desítek babek nechtěně navíc.
  • Mýlil jsem s pračkou, ona mi tu ponožku nesežrala, byl to kolega... Dnes mi ji donesl do práce a udělal mi radost, no ano, blbou ponožkou. Přeci jenom jsem si nevzal do Států tolik oblečení, abych mohl s každým praním o jeden kus přijít. A ne, variantu, že bych si zde něco koupil nepřipouštím, do nákupních středisek mě jen tak někdo nedostane. Peklo na zemi si mohu prožít i jinde, třeba v posilovně :-)
  • Mýlil jsem se, že něco udělám se svou fyzičkou a svaly, ne neudělám.
  • Mýlil jsem se s hotelem, podle fotek to měl být ráj a přirozeně není.
  • Mýlil jsem se s trekem v horách, autoturistika mě totiž tak nebere, tedy minimálně ne ve Focusu v 35mph.
  • Mýlil jsem se v tom, že v Richmondu doženu literární dluhy.
  • Mýlil jsem se v tom, že mě bude S. Lem bavit jako braky Kulhánka nebo Žambocha.
  • Mýlil jsem se, že uteču?... neuteču!

Na co jsem zapomněl:

  • Před včerejšky jsem např. zapomněl na svůj zvyk z posledních let, koupat se v horském potoku, jezeře, vodopádu... Až díky Kubovi jsem se probudil a aspoň půl těla strčil pod padající vodu a bylo to v té subtropické džungli moc příjemné.
  • Celý první týden jsem např. zapomínal obědvat svoje těstoviny...
  • Velice pomalu se občas zapomínám přežrat.
  • Tu a tam zapomenu sladit pití.
  • Zapoměl jsem, že bez motivace na sobě nikdy nepracuji, jak fatální zejména v synergii z americkou stravou!
  • Zapomněl jsem, že nezapomenu!

Teď tak přemýšlím, zda je možné zapomenout na to, že se mi v Richmondu a potažmo ve Státech nelíbí?

Žádné komentáře:

Okomentovat