Štítky

auta (18) běh (34) beskydy (13) brusle (34) cukroví (11) divadlo (1) DIY (2) filmy (17) golf (1) hory (37) IT (68) jednokolka (1) kola (109) kolce (10) koloběžky (4) koncert (4) koně (1) létání (20) lezení (22) literatura (8) lodě (2) lyže (130) motorky (61) osobni (1) osobní (102) plavání (4) posilování (2) potraviny (27) příroda (8) recenze (3) recepty (62) sauna (1) squash (3) tanec (3) telefony (19) turistika (60) USA (58) vlaky (4) vysocina (3) wakeboarding (1) závod (1) závody (84) ZLM (66)

pondělí 18. srpna 2014

Richmondské zápisky, díl 22, 18.8.2014, Spam a Jurkovič

V  pondělí jsem se proměnil na Spam Assistent... Zbavil jsem se otravného Spamu :-) No jo, blbý vtípek, ale jak už jsem dříve avizoval, nemohl jsem si nechat ujít příležitost zabojovat si proti Spamu přímo ve Státech. Že to bude nechutný boj jsem tušil dopředu, co byste také čekali od plechovky naplněné vepřovým masem se šunkou, solí, vodou, modifikovaným bramborovým škrobem a cukrem? No a klasicky sladký americký toustový chleba to vážně nevylepšil :-) Ale co, Spam jsem zneškodnil, doufám že přežiji :-) Chtělo by se mi popsat, jak to bylo hnusný, ale nemám srovnání, tyhle srač...y běžně nejím, takže vám mohu maximálně sdělit, že to chutná jako přesolený kousek masa rozprostřený v tuně tuku, hmmm, podle údajů na plechovce to nic jiného také není :-)


Pár slovy se vrátím k sobotnímu výletu do zábavního parku Kings Dominion, možná někoho z vás upoutala tato fotografie.


Nemohl jsem se ubránit pocitu, že tu někdo opisoval, nemálo mi to připomínalo Jurkovičovi stavby, lidovou architekturu Valašska, případně motivy ze Slovácka, však posuďte sami z přiložených odkazů:
Zároveň upozorňuji, že v žádném případě nešlo o rešerši, ale pouhé zaujetí podobností s tím, co jsem již viděl, tzn. nevylučuji originalitu zobrazeného díla stejně jako případnou inspiraci něčím/někým jiným (konec konců fake hrázdění (Fachwerkhaus) je neoddiskutovatelný :-))




Žádné komentáře:

Okomentovat