Štítky

auta (18) běh (34) beskydy (13) brusle (34) cukroví (11) divadlo (1) DIY (2) filmy (17) golf (1) hory (37) IT (68) jednokolka (1) kola (109) kolce (10) koloběžky (4) koncert (4) koně (1) létání (20) lezení (22) literatura (8) lodě (2) lyže (130) motorky (61) osobni (1) osobní (102) plavání (4) posilování (2) potraviny (27) příroda (8) recenze (3) recepty (62) sauna (1) squash (3) tanec (3) telefony (19) turistika (60) USA (58) vlaky (4) vysocina (3) wakeboarding (1) závod (1) závody (84) ZLM (66)

čtvrtek 21. srpna 2014

Richmondské zápisky, díl 25, 21.8.2014, konec houbaření a pojídání Cheesecaků v Richmondu

Možná jste si všimli toho, že jsem již několik dní nepřidal žádnou fotografii houby. Co za tím vězí? Konec houbaření! Ne že bych o houby nezakopával každý den při cestě do práce, ale všeho moc škodí. Ne, to ovšem nebyl jediný důvod. Houbaření mě baví z mnoha důvodů a nejspíše nebude překvapivé, že v Richmondu mi jich spousta chybí, co třeba vzrostlé jehličnaté lesy mírného pásu, nezaměnitelná lesní vůně, ranní mlhy a chlad, vůně rozpáleného jehličí na slunci, zpěv ptáků, čistý vzduch v němž plíce radostí pláčou a v neposlední řadě lidé, s kterými se na houby tu a tam dostanu. Ano, stále mi zůstává ta sběračská vášeň okořeněná nálezy pro mě neznámých kousků, ale postupem času to přestává být ono. Proto, aspoň do odvolání :-), končím!

Stejně tak končím s Cheesecaky, se kterým jsem právě začal. Jak jsem před nedávnem přemýšlel o tom, kdy přijde další firemní přežírací akce, tak na sebe nenechala dlouho čekat. Výlet do Cheesecake Factory nebyl tím nejlepším, co jsem pro své zdraví mohl udělat:
Těžko však zapírat, že bych si luxusně nepochutnal :-) $16 nebylo vzhledem k chuti a velikosti zákusků tak děsivých, jak by se mohlo zdát. Naivně jsem očekával, že zažiji spojení sladké a sýrové (slané) chuti, která mě buď uchvátí nebo otráví :-) No jo, co by se také dalo očekávat od člověka, který jen tušil, že něco takového jako cheesecake existuje, ale ani ho nenapadlo zjistit si, co ho čeká... Ale přeci bych se nepřipravil o překvapení :-) Kdyby někdo trpěl podobnou neznalostí, tak vězte že Wikipedie nekecá a tou nejdůležitější ingrediencí (aspoň v USA) je Cream cheese, což je takový polotučný mascarpone (aspoň co se chuti týče). Jo z toho vyplývá, že sýrová chuť se nekonala a bylo to jen krásně sladké... Báječná pochoutka, jediné čeho je možné litovat, že jsem nenarazil na italskou/německou verzi, protože ta se připravují z ricotty/tvarohu a to je přeci jenom trochu tolerovatelnější... no na druhou stranu lepší cream cheese než mascarpone, že :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat