Štítky

auta (18) běh (34) beskydy (13) brusle (34) cukroví (11) divadlo (1) DIY (2) filmy (17) golf (1) hory (37) IT (68) jednokolka (1) kola (109) kolce (10) koloběžky (4) koncert (4) koně (1) létání (20) lezení (22) literatura (8) lodě (2) lyže (130) motorky (61) osobni (1) osobní (102) plavání (4) posilování (2) potraviny (27) příroda (8) recenze (3) recepty (62) sauna (1) squash (3) tanec (3) telefony (19) turistika (60) USA (58) vlaky (4) vysocina (3) wakeboarding (1) závod (1) závody (84) ZLM (66)

sobota 4. srpna 2012

Vidím sobotu, která postrádá robotu

Probouzím se do klidného sobotního rána. Dávám si jednu a vzápětí i druhou snídani. Při sbírání a uklízení prádla si vzpomínám na to, že musím zašít houbařskou tašku, které se utrhlo jedno ucho. Pak se vracím do postele, zapínám počítač a téměř celé dopoledne třídím hromady nových fotek, zatímco si matně uvědomuji, že jsem chtěl celé ráno i dopoledne strávit v lese... V tom si vzpomenu na kamaráda ze školy, kterému trapně už druhý rok slibuji, že se za ním zastavím a pokecáme. Dávám si třetí a vzápětí čtvrtou snídani (to abych měl dost sil na cestu) a snažím se mu dovolat. Když se mi to ani na poněkolikáté nepodaří, tak jsem rozhodnut nikam nejet, u počítače nesedět, a vyrazit konečně do vysněného lesa... Někdy o půl jedné se mi to daří, vyrazil jsem na kole a po 3,5km zastavuji na obhlídku u prvního lesu, ač jsem chtěl jet asi tři krát tak daleko, tak několik hříbků hned u cesty mě přesvědčí, že to není třeba. Asi po hodině klidné chůze v božském klidu, tichu a neskutečně lahodné vůni, po vyfocení několika desítek fotek, po luxusním vyčištění si hlavy sedám opět na kolo a mířím domů. Zde zjišťuji, že dnešní úlovek váží 2,26kg a to není špatné :-)
Během přemýšlení, co s houbami udělám, mi na stole přistává oběd - báječná houbová smaženice. Jako zákusek mě pak čeká náramná krupičná kaše... Aby pochoutek nebylo málo, k večeři se již vaří houbová polévka :-) Po obědě se pouštím rovnou do práce, v plánu jsou sýrové nudle, jen tak na zkoušku (např. jako příloha houbové polévky). A jako hlavní cíl se v dáli rýsuje houbovec. Hrátky v kuchyni končí někdy o půl osmé. V tento okamžik mám splněn víkendový kulinářský plán tak na 70% a hlavou mi začínají běžet myšlenky, že bych si ještě mohl zasportovat, ten 7km dlouhý výlet na kole nebyl totiž žádná sláva. Házím na sebe cyklooblečky a letím ven, bohužel hned ve dveřích mě zastavuje déšť... Tak zařazuji zpátečku a jdu se hrabat v kole, ty příšerně pískající kotouče jsou vážně k zbláznění :-) Kdo by to byl řekl, že zavzdušněná hydraulická kotoučovka ve spolupráci s velice obstojně srovnaným kotoučem bude neseřiditelný pár. Nakonec se uchyluji k malé lsti, prohazuji přední kotouč za zadní a naopak... Zadní brzda není tolik zavzdušněná a její seřízení i s ne úplně rovným kotoučem je o něco snazší úkol :-) Nakonec mizí i déšť a já mohu aspoň po městě projet seřízené kolo a zapsat si do deníčku dalších 5km. Po návratu mě čeká neúspěšné hledání příčiny podivného rachotu z mašiny... Neúspěch se snažím kompenzovat naolejováním řetězu a vyčištěním mašiny, slabá útěcha. :-) Aby špíny, oleje a vazelíny nebylo málo, tak jsem se rozhodl ještě kuchnout píchlé zadní kolo PVTM. Zůstalo však je u rozdělání, abych měl také v neděli co dělat :-)






Žádné komentáře:

Okomentovat