Štítky

auta (18) běh (34) beskydy (13) brusle (34) cukroví (11) divadlo (1) DIY (2) filmy (17) golf (1) hory (37) IT (68) jednokolka (1) kola (109) kolce (10) koloběžky (4) koncert (4) koně (1) létání (20) lezení (22) literatura (8) lodě (2) lyže (130) motorky (61) osobni (1) osobní (102) plavání (4) posilování (2) potraviny (27) příroda (8) recenze (3) recepty (62) sauna (1) squash (3) tanec (3) telefony (19) turistika (60) USA (58) vlaky (4) vysocina (3) wakeboarding (1) závod (1) závody (84) ZLM (66)

neděle 26. srpna 2012

Jediný nedělní pohyb

Jak smutné, leč pravdivé... 26.8.2012 od rána ležím v posteli u počítače, hledám a třídím fotky, snažím se sepsat pár poznámek z dovolené, skládám reparát z kynutých knedlíků s borůvkami, dívám se nezvykle na televizi - Podivné okouzlení (Hugo Haas a spousta oslích můstků, o tom však více jindy) plus klasika v podobě Hoří má panenko, zkoumám videa s BMW GS1200 (ta mašina mě vážně bere) a hlavně se pořádně cpu - ještě si to mohu dovolit, zbývá mi poslední rozežraný týden... Naštěstí jsem se večer odhodlal a vyrazil si zaběhat. Vzal jsem to kolem pozemku, abych zjistil zda mi ho někdo neukradl, slovy klasika: "Peněženku mi můžou vzít, kočár mi můžou vzít. Ale důl? Viděl jste někdy důl? Vždyť to je díra v zemi. Důl se může zasypat, zatopit, ale nikdo vám ho nemůže vzít! ..." :-) No dobře, trochu jsem si zapřeháněl. Nicméně 8km dlouhá trať po mé milované Vysočině, která se mi po dovolené v Beskydech jeví plochá jako žehlicí prkno se povedla. Stejně jako předešlý den jsme měl pocit, že vrátím i snídani, no ano ten smažený vepřový řízek chvíli před vyběhnutím stál za to ;-) Ještě že voňavý lesní vzduch, vzduch nasycený vlhkostí po bouřkách a před dalšími bouřkami společně s kouzelnou slabikou na rtech kouzlil na mé tváři úsměv a naplňoval mě radostí...

Žádné komentáře:

Okomentovat