Štítky

auta (18) běh (34) beskydy (13) brusle (34) cukroví (11) divadlo (1) DIY (2) filmy (17) golf (1) hory (37) IT (68) jednokolka (1) kola (109) kolce (10) koloběžky (4) koncert (4) koně (1) létání (20) lezení (22) literatura (8) lodě (2) lyže (130) motorky (61) osobni (1) osobní (102) plavání (4) posilování (2) potraviny (27) příroda (8) recenze (3) recepty (62) sauna (1) squash (3) tanec (3) telefony (19) turistika (60) USA (58) vlaky (4) vysocina (3) wakeboarding (1) závod (1) závody (84) ZLM (66)

sobota 4. srpna 2012

Lidl a reklamované rukavice

Jak jsem již avizoval, tak jsem také učinil. Při dnešní cestě z nákupu jsem se stavil do Lidlu, abych vyreklamoval celoprstové cyklistické rukavice, jejichž švy příliš dlouho nevydržely. Byl jsem poměrně zvědavý, jak bude reklamace probíhat. No a vypadalo to asi takto:

Já: Dobrý den, chtěl bych reklamovat cyklistické rukavice, které se rozpáraly.

Prodavačka 1: OK, počkejte prosím chvíli, zavolám kolegyni.

[1min čekání]

Prodavačka 2: Dobrý den, co pro vás mohu udělat.

Já: Dobrý den, chtěl bych reklamovat cyklistické rukavice, které se rozpáraly.

Prodavačka 2: Mohu vás poprosit o doklad? Podívám se jaká je cena. Aha, 169Kč. To se nereklamuje, rovnou vracíme peníze.

Já: OK.

[přesun zpět k pokladně k prodavačce 1, podepisuji vratku, dostávám peníze na ruku]

Já: Děkuji, na shledanou...

Prodavačky: Na shledanou...

Ať si kdo chce co chce o Lidlu říká, takto si představuji, že se firma chová k zákazníkům. Asi ještě někdy vyzkouším reklamovat něco dražšího, abych viděl jak vypadá klasické reklamační řízení :-)







Žádné komentáře:

Okomentovat