Já: Dobrý den, chtěl bych reklamovat cyklistické rukavice, které se rozpáraly.
Prodavačka 1: OK, počkejte prosím chvíli, zavolám kolegyni.
[1min čekání]
Prodavačka 2: Dobrý den, co pro vás mohu udělat.
Já: Dobrý den, chtěl bych reklamovat cyklistické rukavice, které se rozpáraly.
Prodavačka 2: Mohu vás poprosit o doklad? Podívám se jaká je cena. Aha, 169Kč. To se nereklamuje, rovnou vracíme peníze.
Já: OK.
[přesun zpět k pokladně k prodavačce 1, podepisuji vratku, dostávám peníze na ruku]
Já: Děkuji, na shledanou...
Prodavačky: Na shledanou...
Ať si kdo chce co chce o Lidlu říká, takto si představuji, že se firma chová k zákazníkům. Asi ještě někdy vyzkouším reklamovat něco dražšího, abych viděl jak vypadá klasické reklamační řízení :-)
Žádné komentáře:
Okomentovat