Štítky

auta (18) běh (34) beskydy (13) brusle (34) cukroví (11) divadlo (1) DIY (2) filmy (17) golf (1) hory (37) IT (68) jednokolka (1) kola (109) kolce (10) koloběžky (4) koncert (4) koně (1) létání (20) lezení (22) literatura (8) lodě (2) lyže (130) motorky (61) osobni (1) osobní (102) plavání (4) posilování (2) potraviny (27) příroda (8) recenze (3) recepty (62) sauna (1) squash (3) tanec (3) telefony (19) turistika (60) USA (58) vlaky (4) vysocina (3) wakeboarding (1) závod (1) závody (84) ZLM (66)

čtvrtek 2. srpna 2012

Únava, žízeň a pot

Přesně takto vypadaly kolce 2.8.2012, týden bez pohybu se zkrátka nějak projevit musel. Klasická 30km trať mi dala pěkně zabrat, podobně jako naposledy a předposledy jsem v půli trati zatoužil po tekutinách, které jsem neměl, podobně mi i došlo, naštěstí jsem vyrazil dostatečně brzy, abych aspoň nedojel potmě. Po cestě jsem potkal jen pár neobvyklých úkazů, prvním jsou žabky, které od Sněžného po Krátkou okupovaly celou silnici a já jel kvalitní slalom, abych nějakou nepřejel. Druhým byla kočka sedící u silnice v druhé zatáčce ve Třech Studních, vyděsila mě, protože do poslední chvíle seděla nehybně v trávě a když jsem se blížil rychlostí asi 40km/h, tak sebou nepěkně škubla, ještěže nevběhla do silnice... Třetím byla policejní hlídka pár set metrů od domova, říkal jsem si zdalipak mě zastaví... Nezastavila :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat