Štítky

auta (18) běh (34) beskydy (13) brusle (34) cukroví (11) divadlo (1) DIY (2) filmy (17) golf (1) hory (37) IT (68) jednokolka (1) kola (109) kolce (10) koloběžky (4) koncert (4) koně (1) létání (20) lezení (22) literatura (8) lodě (2) lyže (130) motorky (61) osobni (1) osobní (102) plavání (4) posilování (2) potraviny (27) příroda (8) recenze (3) recepty (62) sauna (1) squash (3) tanec (3) telefony (19) turistika (60) USA (58) vlaky (4) vysocina (3) wakeboarding (1) závod (1) závody (84) ZLM (66)

čtvrtek 16. srpna 2012

Pohoda na chalupě

Pohodou na chalupě to sice končilo, ale pak mě ještě čekala téměř noční cesta domů a to raději nemluvě o tom, co předcházelo cestě na chalupu. I když to co předcházelo je asi to nejzajímavější, proto se o tom lehce zmíním. Zjistil jsem, že před cestou na kole není vhodné požívat jisté kombinace potravin, v mém případě to byl následující mix - houbová smaženice k obědu, houbová smaženice ke svačině, litr jablečno-rybízového džusu, několik polévkových lžic zkyslého mléka (kurník, proč je zkyslé 2 dny před datem spotřeby), 900ml vanilkového pudinku (nakonec z jiného mléka :-))... Můj zažívací trakt mě měl opravdu rád :-) Tato kombinace mě od cyklovýletu vážně odrazovala, ale trénink musí být, proto jsem vyrazil alespoň za rodiči na chalupu. Tam jsme si spravil chuť čerstvým mátovým čajem s cukrem a vánočkou. Následovalo vyrabování zahrady a téměř noční jízda domů (ano se slunečními brýlemi šlo již o noční jízdu). Celkem 28km se slušnými kopci...


Žádné komentáře:

Okomentovat