Štítky

auta (18) běh (34) beskydy (13) brusle (34) cukroví (11) divadlo (1) DIY (2) filmy (17) golf (1) hory (37) IT (68) jednokolka (1) kola (109) kolce (10) koloběžky (4) koncert (4) koně (1) létání (20) lezení (22) literatura (8) lodě (2) lyže (130) motorky (61) osobni (1) osobní (102) plavání (4) posilování (2) potraviny (27) příroda (8) recenze (3) recepty (62) sauna (1) squash (3) tanec (3) telefony (19) turistika (60) USA (58) vlaky (4) vysocina (3) wakeboarding (1) závod (1) závody (84) ZLM (66)

pondělí 27. srpna 2012

Den jak ze špatného snu

Den jak vystřižený z mizerného žurnálu. Po raní nepříliš povedené jízdě do práce jsem si dal podobně nevydařený běh do Pisárek a zpět. Den se zdál lepší, když se v kuchyňce objevili Jirka a Et se svými kulinářskými pochoutkami :-) Ale ani ty mi nepomohly k smysluplnému výkonu na hrazdě, prostě workout fail... Další zlepšení mohl přinést oběd v Pavillionu, v podstatě také přinesl, ale jen dočasně a ta cesta na tom příšerném kole...


Divná nálada se mi nelepšila, ba spíše naopak :( Vyvrcholení dosáhla po cestě domů, což bylo vážně fajn, protože jsem se příliš nesoustředil na řízení, u motorky to nejlepší co člověk může udělat. A ano, doma to nebylo o nic lepší. Svoji úlohu správně neodvedly ani kynuté knedlíky s borůvkami :(


Pokusil jsem se vyměnit jídlo za hudbu, ale Stíny na duši mi akorát tak vrhly stíny na duši... Dalším pokusem, pro tentokráte vcelku úspěšným, se stal návrat do reality a následující šílená videa s neméně bizarními komentáři, které mé zbavily na nějakou dobu chmur... Možná nešlo jen o následující 3 videa jako spíše o dlouhodobé zabavení se něčím úplně zbytečným...
Jenže občas se daří a tak tomu bylo i dnes, další veselou příhodou se stal prasklý úchyt hledí přilby, vydělal jsem si dobrých 1500Kč :( A to jsem ještě nevěděl jak špatně se s tím druhý den pojede do práce...



No a aby veselostem nebyl konec, tak jsem musel vylézt od počítače a poskytnout motorce potřebnou péči... Vážně jsem z toho měl radost. Olej jsem nastříkal nejen na řetěz, ale i do svých očí, krom toho jsem zjistil, že je potřeba dofouknout kola, tak jsem se procvičil v práci s mojí luxusní cyklistickou pumpou, co naplat, že je dělaná na vysoké tlaky a nízký objem - potřeboval jsem pravý opak... Když už jsem byl celý od oleje a dalšího bordelu, tak jsem se rozhodl nachystat pneumatiky na přezutí auta, ve sklepě jsem si klasicky otloukl hlavu o železa, která tam jsou nastražená skoro rok a ještě je nikdo neuklidil, tak jsem se pustil do další otravné práce... A pak, pak tu ještě byla rádoby silnička á la Punk Vehicle Training Machine a její propíchnuté zadní kolo, další opruz, který na mě čekal snad 1,5 měsíce... Po návratu do bytu bylo obsazeno vše co obsazeno být mohlo, takže jsem se včas nedostal do postele, abych mohl v klidu sledovat "Horalku", takže kinematografická nevzdělanost dál vládne mé duši... O nedoručitelném mailu TJ Věcov, nemožnosti dovolat se TJ Věcov a nemožnosti zjistit cokoliv o "Časovce do Věcovských vrchů" ani nemluvě....

Žádné komentáře:

Okomentovat