Štítky

auta (18) běh (34) beskydy (13) brusle (34) cukroví (11) divadlo (1) DIY (2) filmy (17) golf (1) hory (37) IT (68) jednokolka (1) kola (109) kolce (10) koloběžky (4) koncert (4) koně (1) létání (20) lezení (22) literatura (8) lodě (2) lyže (130) motorky (61) osobni (1) osobní (102) plavání (4) posilování (2) potraviny (27) příroda (8) recenze (3) recepty (62) sauna (1) squash (3) tanec (3) telefony (19) turistika (60) USA (58) vlaky (4) vysocina (3) wakeboarding (1) závod (1) závody (84) ZLM (66)

sobota 11. srpna 2012

Aerodynamická brzda na dálnici

V pátek jsem se projel po dlouhé době na mašině po dálnici. Čert tomu chtěl, aby foukal takový vítr, jaký foukal. Nebudu příliš přehánět, z pruhu do pruhu mě vážně nepřehazoval, nicméně v rámci jednoho pruhu s vámi nárazový boční vítr zacvičí jak nic. Zvláště, když váš profil je zvětšen o mohutný batoh, ve kterém vezete helmu a dalších milión věcí. A právě v tom batohu byl zakopán pes, tedy ne doslova :-) Batoh Husky (jak přízračné jméno :-) ) má něco za sebou, vzhledem k závažím, které jsem v něm vozil a nosil se mu rozjíždí zip. A právě rozjetý zip dokáže příčinou skvělé aerodynamické brzdy, když se vám ve 130km/h rozjede, batoh se otevře (skoro jsem měl obavu, že vypadne i výše zmíněná helma) a začne vás brzdit nečekanou silou. Vzhledem k tomu, že se mi to stalo již po 10km jízdy, tak jsem měl obavu, že cesta po dálnici bude delší než po okreskách, naštěstí se mi batoh podařilo dodatečně zajistit...

Žádné komentáře:

Okomentovat