Štítky

auta (18) běh (34) beskydy (13) brusle (34) cukroví (11) divadlo (1) DIY (2) filmy (17) golf (1) hory (37) IT (68) jednokolka (1) kola (109) kolce (10) koloběžky (4) koncert (4) koně (1) létání (20) lezení (22) literatura (8) lodě (2) lyže (130) motorky (61) osobni (1) osobní (102) plavání (4) posilování (2) potraviny (27) příroda (8) recenze (3) recepty (62) sauna (1) squash (3) tanec (3) telefony (19) turistika (60) USA (58) vlaky (4) vysocina (3) wakeboarding (1) závod (1) závody (84) ZLM (66)

sobota 11. srpna 2012

Deštivý bike a horká sprcha

11.8.2012, skoro by se dalo říct: "Pomalu, ale jistě!" Ano, přesně tak přibývají moje ujeté kilometry na kolech. Dnes se měl uskutečnit švih s Jirkou, ale vhledem k počasí jsem ho půl hodiny před startem odřekl, nicméně Jirka se nenechal odbýt a se slibem krátkého švihu mě lehce přesvědčil, abych své rozhodnutí změnil. Ač po nočním vaření a pečení poměrně nepoužitelný jsem tedy vyrazil. Přemontoval jsem polovinu kola na HTčko, tak aby bylo pojízdné a před 10h jsme vyrazili. Původního cíle jsme nedosáhli, protože ve Sněžném nás zastihl déšť, který nám upravil plán z krátkého švihu na ještě kratší... V Kadově jsem byl už v podstatě durch mokrý, to aby to bylo zábavnější. Teplota okolo 10°C stupňů tvrdila slušně muziku... Nakonec padlo 30km a i přes zmíněnou zimu a déšť to bylo fajn, navíc jsem si poprvé od Sázavy dal horkou sprchu, ta mi přišla k chuti. A tak zase příště...


Žádné komentáře:

Okomentovat