Štítky

auta (18) běh (34) beskydy (13) brusle (34) cukroví (11) divadlo (1) DIY (2) filmy (17) golf (1) hory (37) IT (68) jednokolka (1) kola (109) kolce (10) koloběžky (4) koncert (4) koně (1) létání (20) lezení (22) literatura (8) lodě (2) lyže (130) motorky (61) osobni (1) osobní (102) plavání (4) posilování (2) potraviny (27) příroda (8) recenze (3) recepty (62) sauna (1) squash (3) tanec (3) telefony (19) turistika (60) USA (58) vlaky (4) vysocina (3) wakeboarding (1) závod (1) závody (84) ZLM (66)

čtvrtek 9. srpna 2012

Jak stíhat nestihnutelné...

To zas byl plán - dojet domů, vyjíst ledničku, vyrazit na kolce, vyrazit na kolo, vyrazit houbařit, zalít skleník, vyprat prádlo, pověsit prádlo, uvařit si oběd na další dny, dát po sobě kuchyň do "normálního" stavu, blogovat a mnoho dalších činností... Na všechno jsem měl necelých 6h, aneb nemnoho času na zbyt... Nakonec se však většina činností vydařila, teda odhlédneme-li od faktu, že některé činnosti bylo nutné zkombinovat, některé lehce odbýt a některé přerušit spánkem :-) Poctivě dopadly kolce, kolo a houbaření jsem lehce sloučil, nadto jsem těch pár hub stihl nakrájet na sušení.... Skleník jsem zalil aspoň tak, aby dnes bylo vidět, že se tam někdo s motal s konví, ne nechci tím říct, že to polovina rostlinstva nepřežila :-) Nicméně je pravdou, že zalévat skleník téměř potmě není zcela ideální, své o tom ví i mé cyklistické tretry, které jsem také řádně zalil, snad nevyrostou :-) Jo a praní prádla, to není práce, o to se postará pračka poměrně úspěšně bez asistence, jen to věšení je pak opruz :-) Vaření obědu jsem klasicky také odbyl, ale po včerejší kačeně si dva dny s těstovinami mohu dovolit :-) V kuchyni jsem tak navíc neudělal dostatečný bordel, aby bylo nutné zmiňovat se o souboji s nepořádkem :-) Kupodivu jsem nezapomněl na trochu posilování, upadlá hrazda stále leží na zemi, tak jsem si švihl aspoň 100 falešných leh-sedů, poctivě po těch kolcích to opravdu příliš nešlo... Pak už jen papírování, otravné věcné břemeno, fotky, blogování a krátký spánek, který mě přerušil v těchto činnostech...


Žádné komentáře:

Okomentovat