Štítky

auta (18) běh (34) beskydy (13) brusle (34) cukroví (11) divadlo (1) DIY (2) filmy (17) golf (1) hory (37) IT (68) jednokolka (1) kola (109) kolce (10) koloběžky (4) koncert (4) koně (1) létání (20) lezení (22) literatura (8) lodě (2) lyže (130) motorky (61) osobni (1) osobní (102) plavání (4) posilování (2) potraviny (27) příroda (8) recenze (3) recepty (62) sauna (1) squash (3) tanec (3) telefony (19) turistika (60) USA (58) vlaky (4) vysocina (3) wakeboarding (1) závod (1) závody (84) ZLM (66)

středa 15. srpna 2012

Běžecký trénink na Svratce

Během posledního švihu s Jirkou jsme lehce zabředli v diskuzi o běhání. Z ní vyplynulo, krom toho, že všechno dělám špatně, že bych si měl zkusit pořídit skutečné běžecké boty. Tak jsem také učinil, na radu Jirky jsem si pořídil Mizuno Wave Rider 14. Naštěstí je můj došlap neutrální, kdo by to byl řekl, že mé leckdy šílené aktivity nezpůsobí propadnutí jakékoliv klenby, takže jsem mohl koupit tento konkrétní model. Hned první den jsem se obul co cyklistických ponožek Moose, anatomické běžecké jsou teprve na cestě, a vyrazil jsem podél Svratky po cyklostezce do Olympie. Nutno podotknout, že jsem měl skvělou motivaci vrátit se včas, tak jsem na své poměry celkem makal. Nicméně novým botám se nedá upřít, že na mnohem lepším výkonu měly svůj podíl. V půlce trati (6km) jsem měl čas jako na závodu Triexpert Cupu a to mě ještě zbývalo dalších 6km :-) Nakonec jsem zaběhl 12km za 51min a byl jsem celkem v pohodě, bez kolapsového stavu, klouby v mnohem lepším stavu než kdy jindy, hlubokou dehydrataci způsobenou tím, že jsem běžel téměř hodinu na přímém poledním slunci zmiňovat nebudu, za tu boty vážně nemůžou :-) Jednoduše paráda, už se těším na další běh....



Žádné komentáře:

Okomentovat