Štítky

auta (18) běh (34) beskydy (13) brusle (34) cukroví (11) divadlo (1) DIY (2) filmy (17) golf (1) hory (37) IT (68) jednokolka (1) kola (109) kolce (10) koloběžky (4) koncert (4) koně (1) létání (20) lezení (22) literatura (8) lodě (2) lyže (130) motorky (61) osobni (1) osobní (102) plavání (4) posilování (2) potraviny (27) příroda (8) recenze (3) recepty (62) sauna (1) squash (3) tanec (3) telefony (19) turistika (60) USA (58) vlaky (4) vysocina (3) wakeboarding (1) závod (1) závody (84) ZLM (66)

pondělí 6. srpna 2012

Nedělní bike

5.8.2012 jsem se po víkendu, který postrádal jakýkoliv pohyb, a kterému přebývalo více než dost jídla, rozhodl skočit na kole do lesa pro pár rádoby václavek a trochu se projet. Už když jsem vystřelil z baráku, tak jsem věděl, že se nebudu flákat, po dlouhém čase jsme to slušně napálil. Cestu jsme volil do pořádných kopců, aby mě to brzy přešlo, ale ono ne :-) Terénní úseky mě sice stály dost sil, ale ne tolik abych pak téměř v 60km/h (jo bylo to z kopce) málem nežvejkl dva lidi, kteří nestačili uskakovat... Když jsem se pak vracel po hlavní ze Žďáru nad Sázavou do NMNM, tak jsme si asi v půlce cesty řekl, že vyjedu všechny zbývající kopce na nejtěžší převod 44x11 (no dobře není to silničních 53x11, ale kdybych je měl, tak to dám taky). Byl jsem celkem překvapený, že nohy i tělo to dávaly... Zato kolo úpělo, dupal jsem to toho vážně solidně, zdá se že ani jednočepová koncepce nezajistí nikdy dostatečnou boční tuhost... Tedy aspoň ne pro mě, když se rozhodnu rvát to na max :-) Poslední kopec do Holubky, byla kategorie sama pro sebe, dole ze zatáčky jsme se rozjížděl z malé rychlosti, v půlce kopce jsem valil kolem 30km/h, ale nohy už začínaly mít dost o čemž svědčí náběhy na křeče spolu s parádní bolestí stále nezahojeného stehenního svalu po bouračce na kolcích. BTW mám takový pocit, že trénink na kolcích je vynikající průpravou pro těžká stoupání ježděná ze sedla, vyzkoušejte :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat