Štítky

auta (18) běh (34) beskydy (13) brusle (34) cukroví (11) divadlo (1) DIY (2) filmy (17) golf (1) hory (37) IT (68) jednokolka (1) kola (109) kolce (10) koloběžky (4) koncert (4) koně (1) létání (20) lezení (22) literatura (8) lodě (2) lyže (130) motorky (61) osobni (1) osobní (102) plavání (4) posilování (2) potraviny (27) příroda (8) recenze (3) recepty (62) sauna (1) squash (3) tanec (3) telefony (19) turistika (60) USA (58) vlaky (4) vysocina (3) wakeboarding (1) závod (1) závody (84) ZLM (66)

pátek 27. května 2016

Jak jsem to konil v Kobylí

Čtvrteční odpoledne patřilo tréninku... U většiny sportů je trénink něčím, co naprosto neuznávám, co mě užírá a vůbec to prostě nemám rád. Paragliding je čestnou výjimkou, i kdyby mě to nebavilo, tak musím, chci totiž přežít :-) Proto jsem se rád připojil k Daliborovi a Jirkovi, kteří měli v plánu Kobylí. Předpovědi byly slušné, nač čekat, vyběhnout na kopec a jedeme dolů. Takhle výživnou makačku jsem dlouho nezažil, během zhruba tří hodin jsem zvládl 15 startů, což je v průměru 5 startů za hodinu... Vezmeme-li v úvahu moji shnilost, převýšení kopce okolo 50m, tak to nebylo až zas tak zlé. Podmínky nám přály a (s)letovo přestalo být až po 19h. Prostě slunečný luxus. Jediné, na co jsem pozapomněl (teď nemám na mysli jakoukoliv PG techniku) bylo, že v nejlepším je třeba přestat. S přibývající únavou jsem kouzlil stále více a více chyb, jako přistání do zatáčky, propletené áčko s řidičkou, zapletené řidičky, sundaní helmy před odepnutím křídla a další větší či menší prohřešky, na které bych si měl dávat bacha.
 
Přijde mi vtipné, kterak mi letové hodiny přibývají po vteřinách, maximálně po minutách, za to však počet startů a přistání (v poměrně vyrovnaném poměru :-)) vzrůstá skoro po desítkách...
 
Kopcům a plachtám zdar.


Žádné komentáře:

Okomentovat