Štítky

auta (18) běh (34) beskydy (13) brusle (34) cukroví (11) divadlo (1) DIY (2) filmy (17) golf (1) hory (37) IT (68) jednokolka (1) kola (109) kolce (10) koloběžky (4) koncert (4) koně (1) létání (20) lezení (22) literatura (8) lodě (2) lyže (130) motorky (61) osobni (1) osobní (102) plavání (4) posilování (2) potraviny (27) příroda (8) recenze (3) recepty (62) sauna (1) squash (3) tanec (3) telefony (19) turistika (60) USA (58) vlaky (4) vysocina (3) wakeboarding (1) závod (1) závody (84) ZLM (66)

pondělí 1. května 2017

VW Golf Variant Comfortline 1,2TSI BlueMotion v praxi

Ikona a premiant nižší střední třídy v jednoročním testu. Co si o něm myslím osobně? No asi že je to ikona a premiant nižší střední třídy :-) Po zkušenostech s různě starými konkurenty mi tak vážně připadá, ale rozhodně to není pan dokonalý. Tak jak se na to podíváme? Nebudu chválit, budu kydat hnůj a to od největší kupky po nejmenší. Všechno co nezmiňuji považujte zkrátka za povedené/téměř dokonalé/vzorové, jdeme na to:
  • převodovka
    • nepřesná kulisa, kolikrát tam hodíte něco co nečekáte
    • příliš dlouhé dráhy řadící páky
    • signalizace zařazeného stupně je k ničemu, řekne vám, až se rozjedete na danou rychlost
  • sedačky
    • mizerné boční vedení sedáku
    • slabší boční vedení opěrky
    • sedáky zadních sedaček nejsou sklopitelné
  • ovládací páčky
    • ovládací nesmysl zapínání/vypínání tempomatu je malinkatý a nepoužitelný
    • ovládací nesmysl cyklovače je malinkatý a nepoužitelný
  • motor
    • malý turbomotor není až zas tak charakterní, stýská se mi po objemných atmosférách a jejich projevu
  • elektronická parkovací brzda
    • občas se nečekaně sama odbrzdí (auto-hold)
    • při zatažení za jízdy zažijete několik G - brzdí všechna 4 kola a to náramně avšak "nebezpečně=nečekaně"
  • kufr
    • "falešné dno" zmenšuje zhusta využitelný objem kufru
    • i přes vysoké falešné dno je ve výbavě "pouze dojezdové kolo"
  • přihrádka spolujezdce
    • překvapivě malý objem
  • přehrávač
    • zdířka USB je ve schránce natolik utopená, že některé kabely (zástrčky) nelze snadno zastrčit a vytáhnout je je třeba za kabel
    • dotykový display je fajn, pokud ho ovládáte zatímco stojíte, jinak během řízení není zrovna po ruce a navíc díky absenci hmatové zpětné vazby vám krade vizuální pozornost, takže ve výsledku jde o krásné pozlátko, ale ve skutečnosti dost na houby

Žádné komentáře:

Okomentovat