Proč jsem si vůbec vybral Ninju 650? No ona tak nějak zbyla... Byla to de facto jediná volná mašina. No a co o ní říct? Nijak zvlášť těžká, dobře se na ní sedí (ve vzpřímené poloze), dobře se ovládá, působí snad ještě lehčím dojmem, nádherně se pokládá do zatáček a dobře se s ní brzdí. No a navíc je poměrně levná, 199.900Kč. To všechno zní skvěle, jenže... Jenže je tu dvouválcový řadový motor, který nechcete, nebo aspoň já ho nechci. Asi nijak nevybočuje z řady obdobných agregátů (68PS/8.000rpm), třeba je i lepší než konkurenti, jenže já mám rád a jezdím řadové čtyřválce, které jsou charakteristické neoddiskutovatelně klidnějším chodem. Brnění zadku na sedle mi zkrátka vadilo natolik, že jsem nebyl s to na motorce jet a užít si to. A ten výkon byl ve srovnání se zmiňovanými stroji naprosto nedostatečný, držel jsem sice otáčky poblíž maximu jak výkonu, tak krouťáku, ale ono to stále nejelo, jen to dělalo rámus, který je mému sluchu dosti nepříjemný a to brnění... No a to jest asi vše, co k tomuto stroji, který může být mnohem lepší, než vám tu prezentuji, a který mi tolik nesedí, mohu říct.
Štítky
auta
(18)
běh
(34)
beskydy
(13)
brusle
(34)
cukroví
(11)
divadlo
(1)
DIY
(2)
filmy
(17)
golf
(1)
hory
(37)
IT
(68)
jednokolka
(1)
kola
(109)
kolce
(10)
koloběžky
(4)
koncert
(4)
koně
(1)
létání
(20)
lezení
(22)
literatura
(8)
lodě
(2)
lyže
(130)
motorky
(61)
osobni
(1)
osobní
(102)
plavání
(4)
posilování
(2)
potraviny
(27)
příroda
(8)
recenze
(3)
recepty
(62)
sauna
(1)
squash
(3)
tanec
(3)
telefony
(19)
turistika
(60)
USA
(58)
vlaky
(4)
vysocina
(3)
wakeboarding
(1)
závod
(1)
závody
(84)
ZLM
(66)
sobota 6. května 2017
Sabelell a Kawasaki Ninja 650 KRT aneb s dvouválcem daleko nedojedeš
Ne že by mi to kluci z Kawasaki neříkali, ne že bych to nevěděl sám, zkrátka posadit se po H2 na cokoliv bude tak trochu problém. Tady to skončilo asi tak desetiminutovým výletem, byť jsem měl k dispozici celou hodinu. A ne, nebylo to kvůli k tomu, že by motorka byla tak zlá :-) Ale hlavně za to může kontext, příjezd na GSX1250FA a svezení se na H2...
Proč jsem si vůbec vybral Ninju 650? No ona tak nějak zbyla... Byla to de facto jediná volná mašina. No a co o ní říct? Nijak zvlášť těžká, dobře se na ní sedí (ve vzpřímené poloze), dobře se ovládá, působí snad ještě lehčím dojmem, nádherně se pokládá do zatáček a dobře se s ní brzdí. No a navíc je poměrně levná, 199.900Kč. To všechno zní skvěle, jenže... Jenže je tu dvouválcový řadový motor, který nechcete, nebo aspoň já ho nechci. Asi nijak nevybočuje z řady obdobných agregátů (68PS/8.000rpm), třeba je i lepší než konkurenti, jenže já mám rád a jezdím řadové čtyřválce, které jsou charakteristické neoddiskutovatelně klidnějším chodem. Brnění zadku na sedle mi zkrátka vadilo natolik, že jsem nebyl s to na motorce jet a užít si to. A ten výkon byl ve srovnání se zmiňovanými stroji naprosto nedostatečný, držel jsem sice otáčky poblíž maximu jak výkonu, tak krouťáku, ale ono to stále nejelo, jen to dělalo rámus, který je mému sluchu dosti nepříjemný a to brnění... No a to jest asi vše, co k tomuto stroji, který může být mnohem lepší, než vám tu prezentuji, a který mi tolik nesedí, mohu říct.
Proč jsem si vůbec vybral Ninju 650? No ona tak nějak zbyla... Byla to de facto jediná volná mašina. No a co o ní říct? Nijak zvlášť těžká, dobře se na ní sedí (ve vzpřímené poloze), dobře se ovládá, působí snad ještě lehčím dojmem, nádherně se pokládá do zatáček a dobře se s ní brzdí. No a navíc je poměrně levná, 199.900Kč. To všechno zní skvěle, jenže... Jenže je tu dvouválcový řadový motor, který nechcete, nebo aspoň já ho nechci. Asi nijak nevybočuje z řady obdobných agregátů (68PS/8.000rpm), třeba je i lepší než konkurenti, jenže já mám rád a jezdím řadové čtyřválce, které jsou charakteristické neoddiskutovatelně klidnějším chodem. Brnění zadku na sedle mi zkrátka vadilo natolik, že jsem nebyl s to na motorce jet a užít si to. A ten výkon byl ve srovnání se zmiňovanými stroji naprosto nedostatečný, držel jsem sice otáčky poblíž maximu jak výkonu, tak krouťáku, ale ono to stále nejelo, jen to dělalo rámus, který je mému sluchu dosti nepříjemný a to brnění... No a to jest asi vše, co k tomuto stroji, který může být mnohem lepší, než vám tu prezentuji, a který mi tolik nesedí, mohu říct.
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Žádné komentáře:
Okomentovat