Štítky

auta (18) běh (34) beskydy (13) brusle (34) cukroví (11) divadlo (1) DIY (2) filmy (17) golf (1) hory (37) IT (68) jednokolka (1) kola (109) kolce (10) koloběžky (4) koncert (4) koně (1) létání (20) lezení (22) literatura (8) lodě (2) lyže (130) motorky (61) osobni (1) osobní (102) plavání (4) posilování (2) potraviny (27) příroda (8) recenze (3) recepty (62) sauna (1) squash (3) tanec (3) telefony (19) turistika (60) USA (58) vlaky (4) vysocina (3) wakeboarding (1) závod (1) závody (84) ZLM (66)

pondělí 9. března 2015

Poprvé pálilo mě slunce na Pálavě

Je to skoro s podivem, ale věřte mi, že je to poprvé, co jsem stanul na Pálavě. Asi se o tom nemá cenu příliš rozepisovat, protože mnozí (možná všichni) jste zde jistě byli. Já jsem se tu ocitl s Lenkou během malého sobotního výletu. Vzhledem k tomu, že jsem vycestoval se znalkyní místního prostředí, nechal jsem, ostatně jako vždycky ;-), organizaci na ní. Z Brna jsme vyrazili rychlíkem do Šakvic a odtud pak autobusem do Horních Věstonic. Zkráceným a netypickým okruhem začínajícím na zelené... a víte co, mapa vydá za tisíce slov :-) Všechno, co bych napsal, by stejně bylo nošením dříví do lesa, případně tak ještě placáků na pole :-) Takže poznamenám jenom to, že jsem konečně viděl místní startovačku pro paragliding a to není k zahození... Aneb první rande s Pálavou dopadlo výtečně a já se nemohu dočkat dalšího...

Žádné komentáře:

Okomentovat