Štítky

auta (18) běh (34) beskydy (13) brusle (34) cukroví (11) divadlo (1) DIY (2) filmy (17) golf (1) hory (37) IT (68) jednokolka (1) kola (109) kolce (10) koloběžky (4) koncert (4) koně (1) létání (20) lezení (22) literatura (8) lodě (2) lyže (130) motorky (61) osobni (1) osobní (102) plavání (4) posilování (2) potraviny (27) příroda (8) recenze (3) recepty (62) sauna (1) squash (3) tanec (3) telefony (19) turistika (60) USA (58) vlaky (4) vysocina (3) wakeboarding (1) závod (1) závody (84) ZLM (66)

středa 10. října 2012

Ranní workout

10.10.2012 7:15 mě otravný budík vytrhl ze snění a donutil mě postarat se o snídani, jo to mi vždycky šlo, pak následoval kilometrový běh do práce. Zde jsem měl v 8:00 sraz s kolegou, se kterým jsem se v Hooters dohodli na ranním běhu. Jak bylo domluveno, tak se také stalo. Po osmé jsem vyrazili do Kunratického lesa, jééé Praha má něco, co připomíná skutečný les a dokonce v něm rostou houby, tak to jsem vážně nečekal. No dobře čekal jsem to, dokonce jsem o tom věděl díky lovkyni... Ale stejně mi to bylo příjemné, vidět to na vlastní oči :-) Již na začátku lesa jsem pochopil, že se o něj budeme dělit s podobnými nadšenci-běžci a s důchodci, kteří venčí... medvědy? ne bohužel ne, šlo pouze o obrovského černého huňatého psa, který medvěda vzdáleně připomínal. A tak jsme 5km dlouhý okruh dali v pohodovém tempu (s medvědem za zády by to šlo poněkud rychleji), které jsem prokládal pokusy o pořízení momentek, o jejich neúspěšnosti se konec konců můžete přesvědčit sami. Ah, kde iPhone můj? :-) Nedaleko před koncem cesty z lesa (prosím neplést si s "Cestou z města") jsem potkali dvě paní venčící psy. Jedné z nich roztomilý psík zrovna odevzdával aportovaný klacek a jak se neskutečně moc těšil na další aport, tak se radostí roztočil dokolečka, jako by si honil ocas a přitom stále driftoval přímo pod mé nohy. V okamžiku, kdy uviděl, že panička hodila klacek, vyrazil, ale nejspíše se mu zamotala hlava a nebo se jen nepodíval před sebe, tak či onak mi šlápl na nohu a rozplácl se zlehka o moji holeň. V tuto chvíli mi nezbylo než děkovat za štěstí, že jsem se nepotkal s tím velkým černým huňatým psem... Jako bonus nás na konci cesty čekaly dva památné stromy (dub letní a dub letní :-) ). Celkem 6km běhu není opět žádná sláva, ale nějak se začít musí. 



Žádné komentáře:

Okomentovat