Štítky

auta (18) běh (34) beskydy (13) brusle (34) cukroví (11) divadlo (1) DIY (2) filmy (17) golf (1) hory (37) IT (68) jednokolka (1) kola (109) kolce (10) koloběžky (4) koncert (4) koně (1) létání (20) lezení (22) literatura (8) lodě (2) lyže (130) motorky (61) osobni (1) osobní (102) plavání (4) posilování (2) potraviny (27) příroda (8) recenze (3) recepty (62) sauna (1) squash (3) tanec (3) telefony (19) turistika (60) USA (58) vlaky (4) vysocina (3) wakeboarding (1) závod (1) závody (84) ZLM (66)

pátek 26. října 2012

Nehažte kamení

"Prosím nehažte kamení, nehažte kamení na mou tvář,
nosím ďáblovo znamení, na čemž nic nemění svatozář,
..."

Tato Krylova slova mě napadla při psaní titulku tohoto příspěvku, byť nemají příliš společného s tím o čem se chci zmínit. "Nehažte kamení" je sice výzvou pro všechny, kdo by také chtěl dostávat kamenem po palici, že? Sice jsem jsem mohl pobrat více odvahy a napsat: "Kdož jsi bez viny, hoď kamenem," ale co kdyby se našlo dobrodinců více? :-) O čem že tu celou dobu melu? Vlastně o ničem, jako vždycky :-) Jen poprvé v životě bydlím v paneláku, kde se neutají ani škytnutí, natož šum po stole divoce letící žehličky, která občas vyfrkne obláček páry. Ano, na žehlení není nic zvláštního, možná ne ani o půlnoci :-) Jisté jest, že mě sousedi asi mít rádi nebudou, s pražsky pozdním životním cyklem běžně něco na bytě kutím ve 2h ráno a byť praní a vysávání se snažím po 22h omezit, tak nevylučuji, že ostatní práce nejsou poměrně rušivé (ještě že vrtačka na ruční pohon nemá tolik otáček :-)). Jsem zvědav, kdy sousedům dojde trpělivost... A ta, jak víme "růže přináší" :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat