Štítky

auta (18) běh (34) beskydy (13) brusle (34) cukroví (11) divadlo (1) DIY (2) filmy (17) golf (1) hory (37) IT (68) jednokolka (1) kola (109) kolce (10) koloběžky (4) koncert (4) koně (1) létání (20) lezení (22) literatura (8) lodě (2) lyže (130) motorky (61) osobni (1) osobní (102) plavání (4) posilování (2) potraviny (27) příroda (8) recenze (3) recepty (62) sauna (1) squash (3) tanec (3) telefony (19) turistika (60) USA (58) vlaky (4) vysocina (3) wakeboarding (1) závod (1) závody (84) ZLM (66)

pátek 5. října 2012

Chytrá marmeláda - kořenka a dál?

Kdysi dávno jsem si řekl, že by nebylo špatné pořídit sadu kořenek, ale vzhledem k tomu jak se mi nelíbily nebo jak byly drahé (to v případě, že se mi líbily) jsem se rozhodl pro selfmademakerovské řešení. Aneb vybral jsem si dostatečně líbivé a praktické skleničky, které navíc disponovaly předností v podobě nízké ceny a ty jsem postupně začal kupovat. Tyto skleničky obsahovaly bonus v podobě náplně, která byla obvykle jedlá. Ale nedávno jsem sáhl po chytré meruňkové marmeládě a to jsem neměl dělat. Je pravdou, že většina chytrých marmelád, které kupuji je založena na cukru a jablkách s tím, že jejich inzerovaná příchuť je dotvářena pouze malým kouskem avizovaného ovoce ve spojení s umělými dochucovadly, takže všechny chutnají tak nějak podobně sterilně, nicméně jedle. Mě však potkalo štěstí (z pohledu chytré marmelády a peněženky neštěstí) v podobě luxusní domácí meruňkové marmelády. Ač zvyklý na báječné marmelády od rodičů, tak tato darovaná meruňková marmeláda překonávala všechny, které jsem kdy jedl... V přímém porovnání s touto dokonalou marmeládou se ukázala ta chytrá jako nejedlá umělá kaše či snad přímo jed. Co teď? Začnu vyhazovat obsah kořenek? :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat