Štítky

auta (18) běh (34) beskydy (13) brusle (34) cukroví (11) divadlo (1) DIY (2) filmy (17) golf (1) hory (37) IT (68) jednokolka (1) kola (109) kolce (10) koloběžky (4) koncert (4) koně (1) létání (20) lezení (22) literatura (8) lodě (2) lyže (130) motorky (61) osobni (1) osobní (102) plavání (4) posilování (2) potraviny (27) příroda (8) recenze (3) recepty (62) sauna (1) squash (3) tanec (3) telefony (19) turistika (60) USA (58) vlaky (4) vysocina (3) wakeboarding (1) závod (1) závody (84) ZLM (66)

neděle 3. června 2018

Sabelell a Kawasaki Ninja H2 SX aneb další peklo, kterého jsem se nezúčastnil

Když jsem v roce 2017 seděl na Kawasaki Ninja H2, neměl jsem nejmenšího tušení, že japonský výrobce vezme úchvatný kompresorem přeplňovaný litrový motor a zastaví ho do sportovního cesťáku. A po pravdě řečeno jsem letos nějak nedostal chuť testovat něco, co je o 5k slabší a o 18kg těžší... Ale když už jsem zkoušel jiné Kawy a H2 SX se mi stále pletla pod nohy, tak jí nešlo nevěnovat několik pohledů. No a to je také důvod, proč jsem se rozhodl napsat tuto krátkou poznámku. Ninja H2 působila jako zjevení z jiné galaxie, k tomu jí pomáhal i zeleně lakovaný trubkový rám a zrcadlově metalicky černé kapotáže. Oproti ní je SX na první a dokonce i druhý pohled naprosto tuctový motocykl. A jak jsem tak kolem něj chodil, stále jsem si říkal, jak to zprasili, jak moc Ninju H2 přestavěli, jak ji zevšedněli... No a až doma jsem začal studovat detailněji několik málo snímků a nestačil se divit. Ono se toho zase tak moc nezměnilo. Jiný výfuk a trubkové podpěry sedadla, které není určeno jen jedné osobě, ale dvěma, vyšší řidítka, drobné změny na kapotáži... Tak kde se to kouzlo ztratilo? Až pohled na web Kawasaki, kde na většině snímků nese SX typickou zelenou barvu, která je kombinovaná s metalickou ďábelskou černou (verze SE) přinesla rozuzlení této malé soukromé záhady. Ona totiž vypadá skvěle! Takže za to může černé lakování, které je ve skutečnosti podle výrobce kombinací metalické karbonové šedé a metalické matné karbonové šedé. Skvělá barevná kombinace způsobující, že křivky a vše zajímavé se tak nějak ztratí... Ale nezoufejte i tohle může být cíl, nechcete-li být nápadní. Pokud však chcete, raději bych sáhl po verzi SE a tiše přemýšlel, co že je na ní ještě jiného, když stojí o 80kKč více...


Žádné komentáře:

Okomentovat