Štítky

auta (18) běh (34) beskydy (13) brusle (34) cukroví (11) divadlo (1) DIY (2) filmy (17) golf (1) hory (37) IT (68) jednokolka (1) kola (109) kolce (10) koloběžky (4) koncert (4) koně (1) létání (20) lezení (22) literatura (8) lodě (2) lyže (130) motorky (61) osobni (1) osobní (102) plavání (4) posilování (2) potraviny (27) příroda (8) recenze (3) recepty (62) sauna (1) squash (3) tanec (3) telefony (19) turistika (60) USA (58) vlaky (4) vysocina (3) wakeboarding (1) závod (1) závody (84) ZLM (66)

pondělí 12. ledna 2015

ZLM 2015 a obří slalom - už je to tu zase

Loni jsem si poprvé na lize vyzkoušel obří slalom, ale to jen protože byla zrušena Jizerká 50. Letos však počasí nebylo tak úspěšné ve své snaze promrhat naše peníze a zničit veškeré sněhové zásoby Jizerských hor, byť k tomu také nemělo daleko :-) Zkrátka jsem byl v Jizerkách a ze začátku nic nenasvědčovalo tomu, že bych se mohl zúčastnit prvního závodu Žďárské ligy mistrů v roce 2015. Ale vzhledem k tomu, že jsme s Magdou zajeli zkrácenou padesátku ve slušném čase, zbylo nakonec dost času přepravit se na Harusův kopec v Novém Městě na Moravě. Díky Magdě, která byla od té dobroty a počkala na mě v mraze a větru přes půl druhé hodiny pod svahem, jsem si nakonec mohl tyto závody přiložit na svá bedra. K tomu, aby to všechno vyšlo mi dopomohli i další, třeba takový Láďa, který mě zaregistroval do závodu a já tak nemusel startovat úplně poslední. Nemenší dík patří tátovi, který mi půjčil své vybavení na sjezd, bez něho by to také nešlo. Je tedy pravdou, že po loňské zkušenosti s krátkými holemi jsem si nechal dlouhé skateové běžkařské, ale to už je jiná pohádka a vlastně i dost nezajímavá. Během dlouhého čekání než na mě vyjde řada, číslo 150 znamenalo padesátou startovní pozici, jsem si svah nanečisto třikrát sjel. Po roce, kdy jsem na sjezdovkách nestál (a před tím skoro vůbec) se kupodivu v mé technice nic nezměnilo, tedy minimálně nic v pozitivním smyslu slova, navíc jsem se stále a nepochopitelně nějak obával rychlosti :-) Bohužel první ostrá jízda se mi zdaleka nepovedla tak, jak bych si představoval. Hned v horní části jsem nedobře najel jednu branku a pak se to se mnou krutě vezlo. Naštěstí jsem první jízdu ustál a nemusel tak čekat na druhou, vzal jsem si čas necelých 35 vteřin, díky kterému jsem byl o vteřinu rychlejší než loni a oproti loňské 45. pozici jsem bral 27. Když to však srovnám s výletem na Kokořín... rozhodně má jízda nebyla lepší než loni a dokonce nebyla rychlejší než mé tréninkové jízdy, ale takový je život, řekl jsem si, že musím na první dobrou (možná také špatnou)... Tak či onak letos plánuji naučit se jezdit na sjezdovkách, takže uvidíme jak dostanu na frak příští rok. Navíc mám takovou obavu, že tento závod ZLM možná nebude jen první, ale třeba i poslední v tomto roce, kalendář se plní úžasnými akcemi rychlostí světla a tak většina neděl lize rozhodně patřit nebude aneb škoda promarněného loňského ročníku...

Zajímavé a nezajímavé odkazy:

Žádné komentáře:

Okomentovat