Štítky

auta (18) běh (34) beskydy (13) brusle (34) cukroví (11) divadlo (1) DIY (2) filmy (17) golf (1) hory (37) IT (68) jednokolka (1) kola (109) kolce (10) koloběžky (4) koncert (4) koně (1) létání (20) lezení (22) literatura (8) lodě (2) lyže (130) motorky (61) osobni (1) osobní (102) plavání (4) posilování (2) potraviny (27) příroda (8) recenze (3) recepty (62) sauna (1) squash (3) tanec (3) telefony (19) turistika (60) USA (58) vlaky (4) vysocina (3) wakeboarding (1) závod (1) závody (84) ZLM (66)

středa 7. ledna 2015

Nedělní vycházka okolo Brněnské přehrady do Veverské Bitýšky

Neděle, Lenka, Katka, Petra, Petr a dva psíci - příjemná společnost, se kterou jsem se mile prošel okolo Brněnské přehrady, hradu Veveří až do Veverské Bitýšky. Místem srazu bylo skoro již typicky přístaviště, a tak mě opět nenapadlo nic lepšího, než se na místo srazu dostat po svých. Jestliže jsem se naposledy obával, že dvě hodiny jsou málo a část cesty běžel, tak tentokrát mi zbývala hodina a čtvrt a to jsem neběžel. Na přiložené mapě můžete však zjistit, že jsem si to zkracoval seč mi síly stačily, vlastně jsem šel většinu cesty podle azimutu, tedy přímo za nosem. I tak mi zbyla trocha času, kterou jsem opět využil nákupem v nedalekém supermarketu. No jo, příště si nechám maximálně hodinu času, člověk na sebe musí být pes :-) Počasí nám přálo i nepřálo, střídalo se polojasno se zamračenou oblohou, občas vykouklo slunce, občas chumelilo, občas skoro pršelo. Přesto šlo o vydařenou procházku, v mém případě téměř 21km dlouhou se stoupáním 700m a stejně toliko klesáním viz mapa.



Žádné komentáře:

Okomentovat