Štítky

auta (18) běh (34) beskydy (13) brusle (34) cukroví (11) divadlo (1) DIY (2) filmy (17) golf (1) hory (37) IT (68) jednokolka (1) kola (109) kolce (10) koloběžky (4) koncert (4) koně (1) létání (20) lezení (22) literatura (8) lodě (2) lyže (130) motorky (61) osobni (1) osobní (102) plavání (4) posilování (2) potraviny (27) příroda (8) recenze (3) recepty (62) sauna (1) squash (3) tanec (3) telefony (19) turistika (60) USA (58) vlaky (4) vysocina (3) wakeboarding (1) závod (1) závody (84) ZLM (66)

středa 12. prosince 2012

Ranní kameňačky

Neuběhlo ani 7h od okamžiku, kdy jsem se vrátil z lehké lyžovačky a už jsem opět stál na kameňačkách u Chodovské tvrze. Musím říct, že výkony jsou stále slabší a slabší o čemž vypovídá i celková ujetá vzdálenost 3km. Ale co, hlavní je, že po pár svezeních se na těch prkýnkách cítím skoro stejně přirozeně jako při chůzi a o to v tuto chvíli jde. Pořádně si zaběžkuju až na Vysočině, kde se jen tak mimochodem konečně prohnala po polích rolba a zdá se, že vytvořila použitelnou stopu :-) Celkem by mě zajímalo, kolik takových vyjížděk ještě mé kameňačky vydrží, přeci jenom jižák se pro ně stává čím dál tím více nepřátelštějším územím. A již zmiňovaná tupost hrotů holí, která předčí i tupost Kena a Barbie, mě už pěkně leze na nervy... Já chci rozbrušku :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat