Štítky

auta (18) běh (34) beskydy (13) brusle (34) cukroví (11) divadlo (1) DIY (2) filmy (17) golf (1) hory (37) IT (68) jednokolka (1) kola (109) kolce (10) koloběžky (4) koncert (4) koně (1) létání (20) lezení (22) literatura (8) lodě (2) lyže (130) motorky (61) osobni (1) osobní (102) plavání (4) posilování (2) potraviny (27) příroda (8) recenze (3) recepty (62) sauna (1) squash (3) tanec (3) telefony (19) turistika (60) USA (58) vlaky (4) vysocina (3) wakeboarding (1) závod (1) závody (84) ZLM (66)

středa 12. prosince 2012

Poprvé v práci na běžkách

Středeční ráno jsem proměnil v nečekané "poprvé". Kdo by to byl řekl, že zrovna já se do práce vydám na běžkách poprvé v životě až v Praze? Možností skórovat jsem měl dost i všude jinde, kde jsem pracoval, nicméně je pravdou, že ve většině případů ztroskotaly podobné plány na příliš velké vzdálenosti bydliště od práce a s tím spojeným množstvím překážek, které bych musel překonat... Jo, kecy, byl jsem línej :-) Ale tentokráte jsem se odhodlal a odhodlání neopustil, nebo ono mě, no jak se to vezme. Trať do práce měřila něco málo přes 3km a to jen díky tomu, že jsem se svezl na včerejším okruhu a udělal si malou zajížďku, abych se aspoň trochu projel. Je škoda, že přes večer nechumelilo, čímž počasí umožnilo soli a posypovým vozům, aby mi situaci ještě více zkomplikovaly... To nemluvě o tupých holích, respektive jejich hrotech, skoro by se chtělo říci "vrchol tuposti" :-) Ale co, i tak jsem se do práce dostal. Mnoha lidem a zejména psům (nevím proč jsou na běžky tak alergičtí) jsem způsobil drobný šok, v lepším případě jen návštěvu úsměvu na tváři... Zajímavé bylo setkání s chcíplistou, který na sněhu a ledu vypadal, aspoň já tak soudím, mnohem nepatřičněji než já, přitom na mě koukal, jako na blázna :-) Neméně vtipně jsem si připadal těsně před prací, kde jsem šel společně s několika desítkami lidí. Asi tak jako ovce v stádu, ovšem ne Apple ovce, spíše jako černá ovce, nebo lépe jako modrá ovce mezi černými.... Všichni vystrojení jak na svatbu Kena a Barbie, jen já ve sportovním s běžkami v rukách...

Žádné komentáře:

Okomentovat