Štítky

auta (18) běh (34) beskydy (13) brusle (34) cukroví (11) divadlo (1) DIY (2) filmy (17) golf (1) hory (37) IT (68) jednokolka (1) kola (109) kolce (10) koloběžky (4) koncert (4) koně (1) létání (20) lezení (22) literatura (8) lodě (2) lyže (130) motorky (61) osobni (1) osobní (102) plavání (4) posilování (2) potraviny (27) příroda (8) recenze (3) recepty (62) sauna (1) squash (3) tanec (3) telefony (19) turistika (60) USA (58) vlaky (4) vysocina (3) wakeboarding (1) závod (1) závody (84) ZLM (66)

neděle 16. prosince 2012

Fryšavské mokřady a nová struktura na skluznici

Po sobotní oblevě nečekaně dorazila sestřenice, nedělní obleva :-) Podmínky pro lyžování jak vytažené z horoucích pekel. Ale co, nakonec jsem dal po ránu přednost pomoci rodičům před svojí zábavou a tak teplota utěšeně vzrostla z 1°C až na 5°C o půl jedné, kdy jsem byl propuštěn z jejich služeb :-) Mokro, mokro, mokro, všude jenom mokro. Sněhová pokrývka na Novoměstsku zhubla od pátku o 2/3. Slušný výkon, co bych za to sám dal :-) Teď jsem si vzpomněl, že mě to takovou radost neudělalo, těžký mokrý sníh je totiž jak dělaný pro těžké silové lyžníky :-) Jo, kecám, spíše to bylo tak pro Barbie na vodních lyžích zapřažených do sněžného skútru, za jehož řidítky se usmívá Ken. No a já bez vodních lyží a bez Kena... Jo byl jsem ztracený... Situaci vcelku trefně vyjadřuje pokřivená parafráze Orlíků - "zima přišla na krátko, jaro je tu zas". Už ve Městě jsem shodil rukavice, na Vlachovicích dokonce i čelenku, ano, nevídané... Kdyby se mi dnes chtělo, tak jak se mi nechtělo, po sobotních eskapádách dobitej jak pes a k tomu ty vodní lázně. Ale co, statečně jsem sváděl souboj s nepřízní osudu (hýk, hýk, hýk, jakýpak osud, počasí se pomátlo) a pomalu se plácal po Vysočině s úsměvem na rtech. O živou duši jsem skoro nezakopl, paráda... Za Fryšavou jsem málem utopil běžky i s botami v tamních mokřadech, je sranda, že ledovec je tak známý, kdežto o mokřadech nikdo nemluví... A co ta nová struktura? Mnoho běžek se prsí informací o tom, že jejich struktura byla stvořena broušením na kameni, já dneska své jizeračky protáhl po toliko kamení, že si chudáci holky už asi nezazávodí, tedy pokud jim k Vánocům nenadělím novou skluznici :-) ...jo, nenadělím :-) R.I.P. Škoda, že orba vylézala na každém kroku, jízda v noci bez čelovky by byla o hubu, přitom už někdy okolo půl páté stopa na některých místech začala lehce namrzat a mohla to být celkem zábava - svědčí o tom log GPSky, při návratu se rychlost v některých sjezdech blížila k 50km/h, což s ohledem na nepřipravené a ohoblované běžky není špatné :-) Nedělní dvojboj plácaná/plavání s běžkami na nohách jsem uzavřel s 27km připsanými na své konto.

Žádné komentáře:

Okomentovat