Štítky

auta (18) běh (34) beskydy (13) brusle (34) cukroví (11) divadlo (1) DIY (2) filmy (17) golf (1) hory (37) IT (68) jednokolka (1) kola (109) kolce (10) koloběžky (4) koncert (4) koně (1) létání (20) lezení (22) literatura (8) lodě (2) lyže (130) motorky (61) osobni (1) osobní (102) plavání (4) posilování (2) potraviny (27) příroda (8) recenze (3) recepty (62) sauna (1) squash (3) tanec (3) telefony (19) turistika (60) USA (58) vlaky (4) vysocina (3) wakeboarding (1) závod (1) závody (84) ZLM (66)

úterý 28. února 2012

Víkendové zážitky na běžkách s koncem února na krku

Poslední únorový víkend jsem strávil na běžkách, byť příroda od pátku ukazovala svoji odvrácenou tvář a podmínky pro běžkování nebyly vůbec přívětivé. I přesto jsem si víkend náležitě užil, vše začalo již v pátek večer nočním běžkováním. V sobotu po ránu jsem pokračoval na neočekávaně vymrzlých stopách v pojídání kilometrů a obdivování zimních krás Novoměstska. Zejména sobota však byla dnem, kdy jsem velice litovat, že jsem si nevzal fotoaparát, protože díky polojasné obloze a nádherným výhledům jsem přišel o možnost pořídit luxusní snímky. Nedělní běžkování se zprvu tvářilo velice nešťastně, ale nakonec přineslo několik silných zážitků, v duchu přísloví: "zážitek nemusí být příjemný, ale musí být silný". Detaily můžete nalézt v popisu návštěvy K28 a stopování rolby.



Žádné komentáře:

Okomentovat