Štítky

auta (18) běh (34) beskydy (13) brusle (34) cukroví (11) divadlo (1) DIY (2) filmy (17) golf (1) hory (37) IT (68) jednokolka (1) kola (109) kolce (10) koloběžky (4) koncert (4) koně (1) létání (20) lezení (22) literatura (8) lodě (2) lyže (130) motorky (61) osobni (1) osobní (102) plavání (4) posilování (2) potraviny (27) příroda (8) recenze (3) recepty (62) sauna (1) squash (3) tanec (3) telefony (19) turistika (60) USA (58) vlaky (4) vysocina (3) wakeboarding (1) závod (1) závody (84) ZLM (66)

středa 11. března 2020

O tom, co mě vážně netěší - když sám výrobce nezná technické údaje, to myslíte vážně, Electroluxe?

Při vypouštění teče pračka a já se jí vůbec nedivím, poněvadž na její vypouštěcí hadici je nasazené staré a hlavně blbé těsnění. Ale ouha, ono to není tak lehké sehnat správné těsnění. Jak už tak bývá zvykem, prolézám virtuální svět a nenacházím, co hledám. Když tu se u konkurence blýskne na sušší časy, koukám na těsnění od Electroluxu a skoro bych byl spokojen, kdybych viděl nějaké rozměry. Ty nevidím, ani nevidím pro jakou pračku z jejich stáje je těsnění určeno, takže vidím jen červeně, že za kus gumy chtějí 72Kč, na stranu druhou lepší než pravidelně vytápět sousedy, že... No co, tak se poptám přímo Electroluxu na jejichž webu konec konců serfuji. Překvapivě poměrně brzy jsem dostal milou lakonickou odpověď, že mi děkují za využívání služeb jejich kontaktního centra, ale že bohužel nemají tento technický údaj k dispozici. A já se ptám, kdo tedy...


Žádné komentáře:

Okomentovat