Štítky

auta (18) běh (34) beskydy (13) brusle (34) cukroví (11) divadlo (1) DIY (2) filmy (17) golf (1) hory (37) IT (68) jednokolka (1) kola (109) kolce (10) koloběžky (4) koncert (4) koně (1) létání (20) lezení (22) literatura (8) lodě (2) lyže (130) motorky (61) osobni (1) osobní (102) plavání (4) posilování (2) potraviny (27) příroda (8) recenze (3) recepty (62) sauna (1) squash (3) tanec (3) telefony (19) turistika (60) USA (58) vlaky (4) vysocina (3) wakeboarding (1) závod (1) závody (84) ZLM (66)

úterý 25. října 2016

Sabelell a Volvo V90

Svezení ve Volvu V90 se z mého pohledu de facto nelišilo od svezení v S90 viz Sabelell a Volvo S90.

Takže se omezím na rozdíly a nové postřehy:

  • Tak předně a ne neočekávaně se auta liší zavazadlovým prostorem ve prospěch V90 :-)
  • Mnohem více se mi líbí černá barva, bílá mi nepřipadala tak luxusně vyhlížející ač mám pro ni obvykle slabost... O špinavost vážně nejde.
  • Černý interiér - sloupky, strop, palubka působily nezvykle, asi bych si zvykl rychle a hlavně mi to přijde přínosné s ohledem na plánované využívání vozu.
  • Seděl jsem i vzadu a lze konstatovat, opět nepřekvapivě, že je tu dostatek prostoru pro posádku, opěrky loktů jsou tam, kde mají být a vůbec je to celkem fajn, tedy s malinkou výtkou směřují k výdechům klimatizace pod předními sedačkami, díky nímž jsem si nemohl libovolně natáhnout nohy tak, jak bych to byl býval učinil nebýt jich.
  • Celkově mám z auta báječný pocit, jen přemýšlím, zda nezkusit jinou motorizaci, trochu mě přeci jenom nahlodává hybridní technologie...


Žádné komentáře:

Okomentovat