Štítky

auta (18) běh (34) beskydy (13) brusle (34) cukroví (11) divadlo (1) DIY (2) filmy (17) golf (1) hory (37) IT (68) jednokolka (1) kola (109) kolce (10) koloběžky (4) koncert (4) koně (1) létání (20) lezení (22) literatura (8) lodě (2) lyže (130) motorky (61) osobni (1) osobní (102) plavání (4) posilování (2) potraviny (27) příroda (8) recenze (3) recepty (62) sauna (1) squash (3) tanec (3) telefony (19) turistika (60) USA (58) vlaky (4) vysocina (3) wakeboarding (1) závod (1) závody (84) ZLM (66)

úterý 4. listopadu 2014

Výměna jmenovek ve zvonkovém tablu a záhada podivné hlavy šroubů

Znáte to, přestěhujete se a po čase vás napadne přidat si jmenovku ke svému zvonku. Obvykle přijdete na to, že "originální" tištěnou jmenovku si jen tak nevyměníte, nejen že by vás to stálo kupu práce s výrobou nové jmenovky pro celý barák, ale hlavně se dovnitř zvonků běžně nedostanete, poněvadž jsou přidělány šrouby s podivnou hlavou a samozřejmě společenstvo vlastníků netuší, kde a jak zajistit speciální klíč. Výsledkem je "workaround" v podobě vašeho jména vytištěného/napsaného na samolepce, kterou olepíte po vzoru ostatních zvonkové tablo zevně. Jenže občas se najde nějaký dobrák, který vaši jmenovku z neznámých pohnutek odtrhne, což se stalo i mě a proto jsem se rozhodl problém vyřešit a ne hledat další obezličky.

Vstupní parametry:

  • zvonkové tablo firmy Czechphone s 10 zvonky
Výstupní parametry:
Poznámky:
  • označení šroubu - spanner-head, snake-eye, pig-nose
  • tabulka vnitřních roztečí vztažených k označení spanner klíče:
    • No. 4 - 1,52mm
    • No. 6 - 2,41mm
    • No. 8 - 2,79mm
    • No. 10 - 3,30mm
  • v Brně zakoupíte spanner No. 8 v podobě bitu např. v Exte, svého času za 17Kč
  • překvapilo mě jak bylo těžké určit typ šroubu/hlavy hledáním na Internetu
  • překvapil mě vstřícný postoj firmy Czechphone, jejich technik mi vyzradil číslo spanner šroubu , díky tomu jsem nemusel kupovat několik velikostí spanner bitů, abych vyzkoušel, který bude ten pravý
  • dík patří téže firmě i za pdf šablonu zvonkového tabla, ne není dokonalá, ale i tak mi ušetřila spoustu času


Žádné komentáře:

Okomentovat