Štítky

auta (18) běh (34) beskydy (13) brusle (34) cukroví (11) divadlo (1) DIY (2) filmy (17) golf (1) hory (37) IT (68) jednokolka (1) kola (109) kolce (10) koloběžky (4) koncert (4) koně (1) létání (20) lezení (22) literatura (8) lodě (2) lyže (130) motorky (61) osobni (1) osobní (102) plavání (4) posilování (2) potraviny (27) příroda (8) recenze (3) recepty (62) sauna (1) squash (3) tanec (3) telefony (19) turistika (60) USA (58) vlaky (4) vysocina (3) wakeboarding (1) závod (1) závody (84) ZLM (66)

pondělí 6. února 2017

Běžkování na golfovém hřišti (Kaskáda Golf Resort Brno)

Trvalo mi to spoustu let, než jsem se konečně dostal na golfové hřiště na běžkách. Shodou okolností Kaskáda nečekaně přišla o primát stát se mým prvním golfově-běžkařským teritoriem, o tři dny ji totiž předběhl Golf & Countryclub Schloss Pichlarn v rakouském Irdningu. Už tam jsem si našel v netypických tratích jisté zalíbení, a tak jsem se těšil zpět do Brna, až to vyzkouším v domácím prostředí.

O Kaskádě jsem slyšel již před lety, dokonce jsem tušil, že za dobrých podmínek najíždí běžkařské stopy... Přestože letošní zima nám přeje, podařilo se mi vhodnou příležitost málem prošvihnout. Na Kaskádu jsem se dostal až v pátek 3.2.2017, kdy teplá fronta frontálně útočila na zásoby sněhu na Brněnsku.

Přes svůj bídný zdravotní stav dotažený z Rakouska (díky moje milá neschopná ČP) jsem se rozhodl vrhnout se po hlavě do odtávajících stop. A stálo to za to. Bezproblémové parkování zdarma stojí na začátku úspěšné mise podobně jako naprostá blízkost běžecké tratě.

Stopy pro skate v pohodě, stopy na klasiku v pohodě (bylo jich znatelně více). A co mohu říct k samotnému běžkování? Líbilo se... Nejde jen o podivnost krajiny (rozuměj golfového hřiště), ale i o klid, který tu vládne, jen takový kousek za Brnem a ani ta mlha mi nevadila :-)

Zajímavé odkazy:



Žádné komentáře:

Okomentovat